Việc làm MIAN GROUP

Cập nhật 03/10/2024 16:21
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Minh Anh (MIAN GROUP)
[HEINEKEN Vung Tau] Brewery Admin Officer
MIAN GROUP
159 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

  1. Supervision of Sanitation Services, Pest Control, and Greenery in the Factory
    • Monitor and verify work schedules for each category, ensuring a clean, beautiful, and green landscape.
    • Control services quality, promptly address difficulties affecting services quality through comprehensive factory inspections. Conduct weekly inspections and address any issues.
    • Prepare reports based on job categories.
    • Regularly hold meetings with all suppliers to listen, provide feedback, and make adjustments for the best services at our factory.
    • Manage and update records related to services (service staff lists, relevant certifications, health records of subcontractor staff, chemical lists, usage information, subcontractor staff training records, periodic subcontractor reports, etc.) to ensure service activities comply with ISO 9001 and FSSC 22000 processes.
    • Verify work logs, acceptance minutes, invoices, and payments to suppliers on a monthly basis.
    • Control and update accounting expenses as needed on a monthly basis.
  2. Organize Factory Tours for Visitors
    • Receive factory tour requests from external departments and internal sections within the factory.
    • Introduce and guide tour groups according to the factory’s program.
    • Collaborate with the bar manager to prepare for tours.
    • Maintain tour records and update them as necessary.
    • Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
  3. Factory Administrative Costs
    • Timely verify and reconcile expense records, make payments to suppliers (such as landscaping services, pest control, and cafeteria services).
    • Temporarily advance administrative costs and process related expenses to support departments, then reconcile with the accounting department.
    • Plan reasonable monthly and annual expenditures.
    • Ability to forecast costs for the following year and compare and identify discrepancies in monthly administrative costs.
  4. Organize Factory Programs and Events, Including Tours
    • Plan and coordinate regular programs within the factory, including:
      • Happy hours, town hall meetings, year-end parties, sports events, farewells, and welcomes.
      • Away days, family days, women’s days, and commemorative celebrations.
      • Tet charity events.
    • Establish contact with suppliers and relevant authorities (if applicable) and coordinate logistics.
    • Process payments to suppliers, track expenses, and update records as needed.
    • Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
  5. Factory Hygiene and Safety Evaluation System
    • Collaborate with the TPM department and production units to plan and implement regular monthly evaluations within the factory.
    • Compile data from the evaluation system and maintain monthly reports.
    • Address technical errors in the evaluation system for participating evaluators.

Yêu Cầu Công Việc

  1. Qualification:
    • Bachelor’s degree
  2. Skills:
    • Proficient in Microsoft Office (Outlook, Excel). Successful candidates will be required to learn Power BI for job-related tasks.
    • English communication skills: intermediate level
  3. Experience
    • Prefer candidate with previous experience working in manufacturing companies.
    • Equivalent position with at least 1 - 2 years of experience.
  4. Note
    • Willing to perform outdoor inspections for sanitation services, greenery, and pest control. Also, for outdoor events and short-term projects such as quarterly meetings at the factory and groundbreaking ceremonies.
    • Outdoor inspections are conducted weekly, with each inspection lasting 60-90 minutes.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Mon - Fri, 8am - 5pm
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Mian Group là tổng công ty của các công ty như công ty Sơn Hà Nội, công ty may Mian Apparel, chuỗi nghỉ dưỡng Amiana, các khối BĐS, và thương hiệu thời trang cao cấp AMM,...

Chuỗi cửa hàng thời trang AMM cung cấp các sản phẩm thời trang cao cấp hằng ngày có tính ứng dụng cao, với các cửa hàng tại vị trí trung tâm của Hà Nội và Sài Gòn, cùng các trung tâm thương mại lớn như Vincom và AEON Mall. AMM được thành lập bởi Main Retailing, trực thuộc Mian Group, một tập đoàn đã có 23 năm phát triển trong ngành may mặc quốc tế.

Những nghề phổ biến tại MIAN GROUP

Bạn làm việc tại MIAN GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MIAN GROUP

MIAN GROUP

Click để đánh giá