Mô tả công việc
- Ensure that all new associates attend the Hotel Orientation program
- Conduct training needs analysis of the hotel and departments.
- Associate with Department Heads to develop departmental on the job training schedules that meet departmental operating objectives.
- Develop and implement training programs to meet specific department/hotel needs.
- Establish a training library of books, videos, journals and resources to assist trainer and staff development.
- Prepare and administer the training calendar on monthly basis.
- Ensure all staff receives ongoing training in Radisson Corporate Training Programs.
- Facilitate management training programs.
- Source and obtain specialist assistance to conduct training when needed.
- Monitor all training activities conducted on and off site.
- Evaluate training effectiveness by attending as many training sessions as possible.
- Liaise with training consultant conducting hospitality training courses.
- Maintain an up to date record of suppliers of training resources.
- Prepare training budget to meet the business goal.
- Administer the training budget and purchase training materials as required.
- Assist in the selection and appointment of departmental trainers and set up training system.
- Ensure that all associates comply with the grooming and uniform standards.
- Create a learning organization and resources library
- Promote by example the principles of “Yes I Can”
- Assist in hotel Recognition Program.
- Actively promote a work environment, which cares for guests and associates alike.
- Manage the administration of trainees and apprentices on the property
- Keep good relationship with vocational schools.
Quyền lợi được hưởng
Accommodation for remote staff
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development
Be entitled to welfare policies in accordance with state and company regulations
Opportunities for training and development in an international hospitality environment
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or higher
Strong presentation and organizational skills
Excellent oral and written communication skills
Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
Strong Microsoft Office suite and reporting system skills
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Sức Khỏe Và Vẻ Đẹp Thông Minh Hoa Kỳ - Học Viện Harlow là Tập đoàn Sức khỏe & Làm đẹp chủ động công nghệ cao Hoa Kỳ hướng tới các giải pháp chăm sóc quản lý sức khỏe và làm đẹp chủ động - thông minh - toàn diện, ứng dụng hệ thống trang thiết bị máy móc công nghệ cao và đẳng cấp từ Hoa Kỳ.TẦM NHÌN Đáp ứng nhu cầu của hàng triệu khách hàng, Tập đoàn Sức khỏe & Làm đẹp chủ động công nghệ cao Hoa Kỳ AHIB luôn nỗ lực kiến tạo các dịch vụ mang giá trị đẳng cấp cao nhất, định hướng vươn tới hệ thống sức khỏe và làm đẹp chủ động hàng đầu thế giới. Với tầm nhìn chiến lược đến năm 2028, AHIB sẽ trở thành "đế chế" kinh doanh Super Smart trong lĩnh vực Chăm sóc quản lý sức khỏe và làm đẹp chủ động công nghệ cao Hoa Kỳ. Bằng tiềm lực kinh tế vững vàng cùng đội ngũ nhân sự bác sĩ Dr. American tiêu chuẩn Hoa Kỳ (có tối thiểu 12 năm kinh nghiệm trong chuyên ngành sức khỏe và làm đẹp chủ động), AHIB luôn là "ngọn cờ đầu" trong việc phát minh & sáng chế ra các kỹ thuật/phương pháp thẩm mỹ độc quyền, cam kết sẽ mang đến những dịch vụ & sản phẩm tốt nhất cho Quý khách hàng.