Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
A. JOB PURPOSE:
- Responsible for designing, implementing, and managing the compensation and benefits programs. Ensure the effectiveness and impact of the programs on employee satisfaction, retention, and performance.
B. ACCOUNTABILITIES:
1. Payroll
Process, review and verify payroll for employees using payroll systems, including hours worked, allowances, benefits, deductions, sales incentives and taxes. (Greenchicken and Genetics)
Prepare and distribute payroll reports on the last day of month at the latest.
Complete the final compensation and severance allowance for leaving employees.
Make payment to Social Insurance authority and Trade Union authority.
Resolve payroll issues and inquiries from employees, managers, and external agencies.
Ensure compliance with state and local payroll laws and regulations.
Maintain and update payroll records and files.
2. Personal income tax
Process personal income tax declaration and payment periodically and annual finalization.
Contact Tax authorities on new issues of personal income tax and inform to employees promptly.
3. Premium health care insurance
Monthly and ad-hoc reporting to the vendor.
Support employees in claim process and documents when required.
4. Audit
Provide the documents and data requested by the internal and external auditor.
5. Reporting
Monthly reporting on headcount and personnel cost.
Ad-hoc reporting related to headcount and cost to company as requested.
6. Others
Assist all activities related to HR or company events.
Other duties as assigned by C&B manager / HRM / HRD.
C. RESULTS:
Salary is paid timely and accurate.
Monthly report and other relevant reports are conducted in good quality and timely
All PIT is finalized each year on time and accurately.
Successful annual policy renewals, timely reports to the vendor.
Ensure documents are provided fully and on time as requested.
Reports are sent out promptly.
Ensure all tasks are completed as required.
Yêu Cầu Công Việc
QUALIFICATIONS:
- Bachelor's degree in human resources, business administration, or related field.
EXPERIENCES:
At least three years of experience in payroll and reward management or compensation and benefits.
Proficient in MS Office, especially Excel, and HRIS is a plus.
Strong knowledge of reward principles, practices, and methodologies, as well as the relevant laws and regulations.
Excellent analytical, numerical, and problem-solving skills, with attention to detail and accuracy.
COMPETENCIES:
Effective communication, presentation, and interpersonal skills, with the ability to influence and persuade stakeholders at all levels.
Highly organized, self-motivated, and adaptable, with the ability to work under pressure and meet deadlines.
LANGUAGES:
Vietnamese & Immediate level in English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Sức Khỏe Và Vẻ Đẹp Thông Minh Hoa Kỳ - Học Viện Harlow là Tập đoàn Sức khỏe & Làm đẹp chủ động công nghệ cao Hoa Kỳ hướng tới các giải pháp chăm sóc quản lý sức khỏe và làm đẹp chủ động - thông minh - toàn diện, ứng dụng hệ thống trang thiết bị máy móc công nghệ cao và đẳng cấp từ Hoa Kỳ.TẦM NHÌN Đáp ứng nhu cầu của hàng triệu khách hàng, Tập đoàn Sức khỏe & Làm đẹp chủ động công nghệ cao Hoa Kỳ AHIB luôn nỗ lực kiến tạo các dịch vụ mang giá trị đẳng cấp cao nhất, định hướng vươn tới hệ thống sức khỏe và làm đẹp chủ động hàng đầu thế giới. Với tầm nhìn chiến lược đến năm 2028, AHIB sẽ trở thành "đế chế" kinh doanh Super Smart trong lĩnh vực Chăm sóc quản lý sức khỏe và làm đẹp chủ động công nghệ cao Hoa Kỳ. Bằng tiềm lực kinh tế vững vàng cùng đội ngũ nhân sự bác sĩ Dr. American tiêu chuẩn Hoa Kỳ (có tối thiểu 12 năm kinh nghiệm trong chuyên ngành sức khỏe và làm đẹp chủ động), AHIB luôn là "ngọn cờ đầu" trong việc phát minh & sáng chế ra các kỹ thuật/phương pháp thẩm mỹ độc quyền, cam kết sẽ mang đến những dịch vụ & sản phẩm tốt nhất cho Quý khách hàng.