Thời Trang Yody ★ 2.2

Hải Dương
1.000 - 5.000 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thời Trang Yody

Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Tài chính - Kế toán
An ninh - Bảo vệ

Việc làm Thời Trang Yody

Cập nhật 02/12/2024 16:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thời Trang Yody
Operations Manager/ Property Manager (Lavis 18 Residence)
Thời Trang Yody 2.2★
30 đánh giá 383 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

We are looking for Operations Manager/ Property Manager for Lavis 18 Residence (Cu Xa Do Thanh, District 3), job description as below:


Scope of work: Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.

Responsibilities

  • Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
  • Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
  • Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
  • Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
  • Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve. Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
  • Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
  • Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
  • Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
  • Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
  • Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
  • Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
  • Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
  • Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
  • Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
  • Other tasks are assigned by line manager

Quyền lợi được hưởng

  • Monthly salary
  • Allowances: Meal + Phone + Transportation
  • Service Charge
  • Mandatory insurance + PVI Insurance
  • 13th month salary
  • KPI bonus
  • Tet & Public Holiday bonus
  • 12 days of paid leave

Yêu cầu công việc

  • Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm)
  • Be willing to work overtime when needed
  • Working location: Dist.3, HCMC
  • Previous Property Manager experience in hotels/serviced apartments environment is required.
  • Bachelor's degree of related professions.
  • Proficient English (both speaking and writing)
  • Intermediate skills with Microsoft Office
  • Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
  • Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
  • Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
  • Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
  • Good in writing reports and presentations
  • Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.

Yêu cầu hồ sơ

CV

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thời Trang Yody
Thời Trang Yody Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Đường An Định, Phường Việt Hòa, Thành phố Hải Dương, Tỉnh Hải Dương, Việt Nam

Công Ty Cổ Phần Thời Trang Yody là công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh sản phẩm thời trang. Những mẫu thiết kế mang nhãn hiệu YODY được trưng bày và bán duy nhất tại các chi nhánh offline và kênh online của YODY. Hiện tại YODY đang có trên 220 cửa hàng trên toàn quốc.

SỨ MỆNH YODY: Đưa sản phẩm thời trang Việt có chất liệu tốt, dịch vụ tốt đến tận tay khách hàng tại các vùng, miền Việt Nam và Thế giới


Review Thời Trang Yody

2.2
30 review

14/12/2021
Nhân viên tại Hà Nội

Nhân viên sẽ phải thuộc lòng về sứ mệnh , tầm nhìn, niềm tin và 6 giá trị cốt lõi của công ty. Cách quản lý hơi bành trướng về chức danh

14/07/2021
Nhân viên tại Hà Nội

Chương trình mùa dịch ăn lương củ rưỡi. Sống sao vs 1t5/tháng vậy???

11/01/2022
Nhân viên tại Hà Nội

YODY coi việc trả lương cho nhân viên là một ân huệ, sẽ không thiếu những post facebook với nội dung cảm ơn, biết ơn, đội ơn khi nhận được lương

Những nghề phổ biến tại Thời Trang Yody

Bạn làm việc tại Thời Trang Yody? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Yody

Thời Trang Yody

Click để đánh giá