Mô tả công việc
- Plan, monitor & execute trade marketing activities. Work with internal teams and agencies to ensure deadline and KPIs
- Develop and implement event plans for the assigned products/ topics within marketing budget
- Hosting cooking demo, workshops, events, etc. for both internal and public purposes
- Interpreting the content from English to Vietnamese for training sessions, demos, workshops, etc.
- Work with relevant department to produce marketing materials (POSM, catalogue, online designs, video...)
- Create and maintain good relationship with kitchen equipment manufacturers, Chefs, partners and customers.
- Supporting other departments in contacting with equipment manufacturers to get information.
- Cost control & manage settlement fee of trade marketing activities
- Conduct market research for new product;
- Coordinating with internal department (Finance, Legal, Admin, Retail...) to finish paperwork: contract, payment request, purchase order and other related jobs assigned by line managers.
- Prepare updated reports to line manager after deployment of campaigns
- Keep track, monitor, and do evaluation of monthly/yearly approved marketing plan and monitoring monthly/yearly marketing activities.
Yêu cầu công việc
- Graduated from university or higher, preferably from the Academy of Journalism & Communication, Foreign Trade University, with priority given to majors related to Hospitality and kitchens.
- Able to read and translate English into Vietnamese, knowledgeable about communication
- Minimum 02 year of experience in similar positions
- Has hospitality working experience
- Good communication, work management and problem solving skills
- Capability to work independently and also a team player
- Knowledge - Understanding hotels and restaurant chefs and their connection
- Knowledge - Understanding of the F&B field
- Skill – Research skills, searching for new potential connections and find the way to connect.
- Skill - Good presentation skill and ability to negotiate
- Good presentation skill and ability to negotiate
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Công Ty Cổ Phần Thời Trang Yody là công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh sản phẩm thời trang. Những mẫu thiết kế mang nhãn hiệu YODY được trưng bày và bán duy nhất tại các chi nhánh offline và kênh online của YODY. Hiện tại YODY đang có trên 220 cửa hàng trên toàn quốc.
SỨ MỆNH YODY: Đưa sản phẩm thời trang Việt có chất liệu tốt, dịch vụ tốt đến tận tay khách hàng tại các vùng, miền Việt Nam và Thế giới
Review Thời Trang Yody
YODY đã chảy rất nhiều máu từ khi bỏ giá trị: đầu tư cho nhân viên và chăm sóc họ
Yody đã từng xây dựng cả 1 thương hiệu đã từng rất lớn nhưng ngần đó thời gian đến bây giờ đã thất bại, ế ẩm
Môi trường làm việc thân thiện, vào đây làm là có nhiều cơ hội để học tập và phát triển bản thân. Công ty vẫn yêu cầu nhân viên đi làm vào thứ 7, quy trình làm tài liệu của công ty còn khá lỏng lẻo.