Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Main responsibility: For processing Job Entry, Change orders to Eng’g and to coordinate with Order Management Supervisor for non-standard Items / follow up with all concerned departments in achieving Customer requirements as per the Signed Contract.
Authority: To review contract documents, drawings, estimates, design calculations and L/C advices, etc. Prepare several documents and sign to process for further actions that are concerned in CIF/FJBD, Shipping Release, Job Status, CO, ARF, Claim, UMR Change, etc. Assist Order Management Supervisor in preparation of Loading Plan and Production schedule. Monitor with the secretary for updating the MFS System.
Responsibility in details:
*Processing of Order Entry/Change orders: Review the PIS, Change Orders, Claims etc. received from Sales Office, Prepares the final job PIS .., Consults with the OM Supervisor ,...To lead the OM Engineers in the absence of OM Supervisor
* Follow ups with area office and Coordination with Other Departments at Head Office: Actively maintain / track the latest status, Coordinate with other Dept (Purchasing, Finance..) ., Update and follow-up on jobs and keeps the Area Office updated status.., Issue Shipping Release .., Works as a liaison office between various departments in Head Office and between H.O and Sales Offices.
* Processing of Claims
* Processing jobs with Erection under companys' scope
Yêu Cầu Công Việc
* Bachelor in Civil/Architectural Engineering (or) Diploma in Civil Engineering with a min. of 1-2 years experience (Essential qualification)
* Diploma/Bachelor’s Degree in Civil Eng’g (or) Contract Management (Desired qualification)
* Knowledge of MS Office, Auto CAD and Computer Applications in Engineering Works
*At least 5 years experience in Project Management (Preferably involved in PEB / Structural Steel Fabrication / Erection)
* Good command in English
* Self-motivated, elaborated communication skills and speed of action in accordance with the requirements of the job
* Good looking, Dynamic and Optimistic
Quyền lợi:
*Salary: From 35-50 Mil VND Gross
* Offer 13th month bonus, bonus on every special occasions
* Our staffs are entitled with annual leave, self marriage and child's marriage leave, bereavement leave (including death of grandparents and siblings),…
* 100% full of gross salary during the probation time
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 55
- Lương: 35 Tr - 50 Tr VND
Công Ty Cổ Phần Thời Trang Yody là công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh sản phẩm thời trang. Những mẫu thiết kế mang nhãn hiệu YODY được trưng bày và bán duy nhất tại các chi nhánh offline và kênh online của YODY. Hiện tại YODY đang có trên 220 cửa hàng trên toàn quốc.
SỨ MỆNH YODY: Đưa sản phẩm thời trang Việt có chất liệu tốt, dịch vụ tốt đến tận tay khách hàng tại các vùng, miền Việt Nam và Thế giới
Review Thời Trang Yody
YODY đã chảy rất nhiều máu từ khi bỏ giá trị: đầu tư cho nhân viên và chăm sóc họ
Yody đã từng xây dựng cả 1 thương hiệu đã từng rất lớn nhưng ngần đó thời gian đến bây giờ đã thất bại, ế ẩm
Môi trường làm việc thân thiện, vào đây làm là có nhiều cơ hội để học tập và phát triển bản thân. Công ty vẫn yêu cầu nhân viên đi làm vào thứ 7, quy trình làm tài liệu của công ty còn khá lỏng lẻo.