Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
D2C Online Marketing Senior Executive
THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT
53 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
28/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Key responsibilities
Online Operation
• Monitor and moderate E-commerce website: Sony Store Online platform.
• Maintain and develop UI/UX included front-end and back-end management, web layout, onsite visibility, user journey and navigation, product listing, SKU, price, promotion information.
• Co-ordinate with cross function teams: PM, Mar-com to set up and deploy promotion/campaign in Online channels.
• Analyze online sales performance and make monthly report. Consider and propose necessary improvement & action plan.
Digital Marketing for Online channels
• Monitor MKT budget yearly/ monthly for Online channels.
• Online communication planning and execution: FB ads, EDM, Livestream, SEO project and search tools ,...
• Cooperate with external agents for outsource technical/MKT solution.
• Be responsible for GTM planning of new product launching in online channels.
• Weekly, monthly report KPI tracking of each MKT solution.
CRM
• Customer database management and analysis. Manage online customer relationship to deploy Loyalty program and increase retention rate for Online channels.
Online Operation
• Monitor and moderate E-commerce website: Sony Store Online platform.
• Maintain and develop UI/UX included front-end and back-end management, web layout, onsite visibility, user journey and navigation, product listing, SKU, price, promotion information.
• Co-ordinate with cross function teams: PM, Mar-com to set up and deploy promotion/campaign in Online channels.
• Analyze online sales performance and make monthly report. Consider and propose necessary improvement & action plan.
Digital Marketing for Online channels
• Monitor MKT budget yearly/ monthly for Online channels.
• Online communication planning and execution: FB ads, EDM, Livestream, SEO project and search tools ,...
• Cooperate with external agents for outsource technical/MKT solution.
• Be responsible for GTM planning of new product launching in online channels.
• Weekly, monthly report KPI tracking of each MKT solution.
CRM
• Customer database management and analysis. Manage online customer relationship to deploy Loyalty program and increase retention rate for Online channels.
Yêu cầu công việc
• Required minimum 3 years working experience of online operation management.
• Preferable to have experience in E-Commerce background.
• Good communication skills to coordinate project with related parties.
• Project management skills to handle middle-long term project.
• Data analysis and business insight to monitoring business performance and action planning.
• Be able to work independently.
• Well understand of discipline, transparency and ensure compliance.
• Preferable to have experience in E-Commerce background.
• Good communication skills to coordinate project with related parties.
• Project management skills to handle middle-long term project.
• Data analysis and business insight to monitoring business performance and action planning.
• Be able to work independently.
• Well understand of discipline, transparency and ensure compliance.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng
13th salary, Annual performance bonus, Meal allowance, Social insurance
Đào tạo
Online and offline training
Xe đưa đón
Transportation allowance
13th salary, Annual performance bonus, Meal allowance, Social insurance
Đào tạo
Online and offline training
Xe đưa đón
Transportation allowance
Khu vực
THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 2C, Tổ 2, Ngõ 47 Đường Hoàng Mai, Phường Hoàng Văn Thụ, Quận Hoàng Mai, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Công ty CPTM Hương Việt, hoạt động chuyên nghiệp về cung cấp dịch vụ cho thuê xe và môi giới bất động sản. Viettra đã tích cực tích lũy được kinh nghiệm phục vụ nhiều nhóm đối tượng khách hàng, trong đó có nhóm khách hàng kỹ tính là khối doanh nghiệp FDI tại Việt Nam, đặc biệt là doanh nghiệp Nhật Bản và Hàn Quốc. Mạng lưới khách hàng của Viettra đến nay đã lên tới hơn 100 doanh nghiệp FDI, bao gồm các doanh nghiệp và cá nhân đến từ Nhật Bản, Hàn Quốc và Trung Quốc, cùng hàng chục doanh nghiệp trong nước. Hiện nay Công ty mở rộng kinh doanh thêm các mặt hàng nhập khẩu từ nước ngoài, đặc biệt là từ Nhật Bản, châu Âu chuyên cho mẹ và bé.
Những nghề phổ biến tại THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT
Bạn làm việc tại THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT
Click để đánh giá