Mô tả công việc
Office Admin work:
- Assist the GM in managing office operations to ensure smooth and efficient functioning.Ensuring the office environment is clean, organized, and conducive to work
- Providing administrative support to different teams or departments. Assisting with project coordination and logistics
- Supervise office maintenance including infrastructure, electric equipment, air conditioners, water systems, etc.
- Be in charge of Asset and Inventory Management
- Assisting with invoice processing and billing
- Manage petty cash and properly administer common expenses, purchase requests
- Be in charge of purchasing, preparing monthly payment list
- Prepare a yearly budget and manage/maintain the budget of the department.
- Support AGV members or clients during their stay in Vietnam including accommodation reservation, airport pick-up, tour booking, and any other assistance upon guests’ requests.
HR work:
- Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees’ information;
- Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure...);
- Monitor and manage employee time off requests, including sick leave, vacation
- Follow up staff performance appraisal; renewal of labor contracts, update of employees’ promotion, transfer, termination and exit interview;
- Maintain compliance with local labor laws and regulations
- Monthly registration for new employees and reporting of social health and unemployment insurance (SHUI); Register for dependent relief
- Coordinate and organize employee training sessions and maintain training records
- Assist with the development and implementation of HR policies and procedures
- Assist in organizing internal and external events
- Assist with recruitment activities, such as posting job ads, scheduling interviews
- Ad-hoc reporting related to headcount and cost to company as requested.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in human resources, business administration, law or relevant
- 2+ years experience in Human Resource or administration field.
- Good negotiation skill
- Excellent in risk management
- Well-planning and managing multi-jobs/ projects
- Excellent communication skills in both English and Vietnamese
- Excellent Office and MS Office skills
- Strong attention to detail and accuracy
- Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information
- Ability to work independently and prioritize tasks effectively
- Knowledge of HR policies and procedures
Quyền lợi được hưởng
What could we offer you?
- Working and growing with a group of diverse talents that is cross-functioning, self-organizing, and empowered to deliver values to our clients.
- Various in-house training programs: technical training from experts, quarterly seminars, Cloud-services training program, soft skills sharing sessions, etc.
- Enjoy a professional working environment, where people assess each other honestly, communicate openly and support each other enthusiastically.
Attractive bonuses and compensations:
- Salary: Competitive salary
- 13-month salary
- Performance review once a year, special review in 3-6 months for outliers
- Health, Unemployment and Social insurances
- Annual health check-up
- 12 Vacation days + Extra leave (+2 days for every 5 years of work)
- Welfare visits
Various indoor and outdoor activities including:
- Company trip, year-end party, team building gathering
- Having fun as you work, learn, and play.
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.