Việc làm Trung Nguyên Franchising

Cập nhật 09/10/2024 16:42
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
HCM - Operation Executive - Lush
Trung Nguyên Franchising
77 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

RESPONSIBILITIES AND DUTIES – APPOINTED AREA:

1. Sales Performance:

- Utilize insights to adjust business strategies and stay ahead in the retail landscape

- Analyze financial reports and make data-driven decisions to achieve sales targets.

- Report and manage the overall sales performance

2. Operation

- Ensuring Store VM quality following Brand guideline

- Monthly/Weekly stock inventory, order management, forecasting and coordination for stock movement management

- Store system update, product transfers, system updates for new products, and payroll input

- Responsibilities and coordination for cover stock rotations, wastage input, maintenance, product data management, shop window printing

3. Shop Development Visits and Calls

- Conducting a two-day development visit so that each manager receives one per year.

- Measuring the Customer Experience and Communication skills demonstrated by the manager and team.

- Using the development visit guidelines to support the delivery of tailor-made learning, coaching and feedback to managers based on key areas of potential.

- Completing relevant paperwork and following up on actions set in a timely manner.

4. Probation Reviews:

- Conducting a one-day review at the end of a new manager’s probation period to evaluate the Customer Experience and Communication skills expected on the back of New Manager Training.

- Completing review form paperwork and following up on actions set at a review in a timely manner.

5. Training Shops and New Manager Training:

- Communicating and coordinating new manager training plans with training shop managers.

- Maintaining the ‘New Manager Training’ guidelines to ensure the training is always up-to-date, relevant and effective.

- Reviewing and developing training shop managers.

- Monitoring the performance of the training shops.

6. New Shop Openings / Relocations:

- Customer experience, team and personal development support to manager before, during and after the opening / relocation of their shop.

7. Performance Management:

- Implementing and supporting managers through performance improvement plans when related to FOP’s.

8. Shop Cover/Holiday Log:

- Keep up to date record of manager’s holiday.

- Support managers with shop cover.

9. Other Work:

- Collaboration and communication with Retail Operations and People Support.

- To attend meetings as and when required.

- Any other tasks as required, depending on the needs of the team and business.

Yêu Cầu Công Việc

  • -        A proven success story in Retail Management, preferably experience in managing multiple stores or Country Retail Management.

    -        Excellent Customer Service Skills and a passion for our customers.

    -        Thorough knowledge of the Brand and its current Global direction.

    -        Exceptional team player with proven ability to lead through influence and support.

    -        Comprehensive financial understanding and business analytics.

    -        Expertise in Coaching and Feedback.

    -        Exceptional Training and Development Skills.

    -        Effective Communication skills and presentation skills.

    -        2 years Management experience in Lush/OR a Retail business including experience in a Support role.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
189 Dương Bá Trạc, Phường 1, Quận 8, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Trung Nguyên Franchising Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
82-84 Bùi Thị Xuân, P. Bến Thành, Q.1

Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.

Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2004

Mission

Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.

Những nghề phổ biến tại Trung Nguyên Franchising

Bạn làm việc tại Trung Nguyên Franchising? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Nguyên Franchising

Trung Nguyên Franchising

Click để đánh giá