Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh
Đà Nẵng, Hải Châu, Đà Nẵng
Mô tả công việc
JOB DESCRIPTION
-
Coordinate internal resources and third-party vendors for flawless project execution.
-
Ensure all projects are delivered on time, within scope, and within budget.
-
Develop project scopes and objectives with stakeholders, ensuring technical feasibility.
-
Ensure resource availability and allocation.
-
Develop detailed project plans to track progress.
-
Manage changes in project scope, schedule, and costs using verification techniques.
-
Measure project performance using appropriate systems, tools, and techniques.
-
Report and escalate issues to management as needed.
-
Manage relationships with clients and all stakeholders.
-
Perform risk management to minimize project risks.
-
Establish and maintain relationships with third-party vendors.
-
Create and maintain comprehensive project documentation.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS & EXPERIENCE
-
Bachelor’s Degree in Computer Science, Computer Engineering or any other IT-related fields.
-
More than 7 years’ experience in software development and 1 ~ 2 years’ experience in project management.
-
4~6 years’ experience in Java Enterprise Application or Microservice development, preferably using popular Java development framework / tools such as Spring framework, JPA, JMS
-
2~3 years’ experience in any of Oracle/MS SQL/Postgresql
-
Experience to manage developement of ERP/Production/Data & Intelligence/Service Now/Intramart project as a plus.
-
Excellent Japanese (JLPT N1/N2)
-
Good design documentation is required.
-
Able to build team work spirit and always continuous motivating subordinates.
-
Project Management Professional (PMP) Certificate is a plus.
-
Japanese company experience is preferable..
Quyền lợi được hưởng
BENEFIT
-
Salary will be based on agreement, with full salary during probation.
-
Social insurance based on full salary.
-
Twice-yearly bonuses and annual salary review.
-
Language allowance up to 3mil/month
-
Health care insurance coverage for staff and family.
-
Regular health check-ups.
-
16 days of paid leave plus 1 additional paid leave on Company Day.
Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.
Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2004
Mission
Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.