Mô tả công việc
- Inform the Directly Manager of any complaints or any other problems that may arise.
- Ensure that any orders or decisions taken by the Directly Manager are strictly followed up.
- React to all daily operating problems and complaints rose and to offer solutions.
- Ensure verification of authorization of purchase requisition.
- Be responsible for the selection and approval of the best suppliers.
- Negotiate with different suppliers in order to obtain the best deal.
- Ensure the issue and approval of purchase order.
- Record all purchase made by the order.
- Give a copy of purchase order to the stores.
- Carry out market survey and provide a report to Directly Manager of the latest market statues
- Report any major complaints in the hotel to the Directly Manager.
- Assist in any administrative work implemented by Directly Manager.
- Attends to all correspondence/inquiries directed to him and which require his personal attention.
- Prepare monthly and year-end reports for submission to the Directly Manager.
- Administration of purchasing department and overlook store operation.
- Comply with all Finance procedures on a daily basis.
Quyền lợi được hưởng
- Negotiable salary
- Shared-room Accommodation
- Meals on duty
- Commencement Air Ticket
- 24/7 Accident Insurance
- Annual home leave flight tickets
- Professional and dynamic workplace
- Opportunity for learning, training, and development with an international, luxury lifestyle brand
- Other benefits to be discussed during the interview.
Yêu cầu công việc
- Ability to install and administer computer software and hardware.
- Team exposure and supervisory building skills.
- Analytical and problem solving skills.
- Knowledge of the product used at hotels.
- Knowledge of regional markets and traders.
- Outstanding personal relation ability.
- Good command over written and spoken English.
Yêu cầu hồ sơ
- Diploma of college or university completion in procurement or business management.
- One year or more of hotel experience.
- Two or more years of working experience as a the same role.
Công ty Cổ phần Vincom Retail là công ty sở hữu, quản lý và vận hành các trung tâm thương mại đẳng cấp, quy mô lớn bậc nhất Việt Nam; với quy mô và tốc độ phát triển thần tốc. Được định vị từ trung cấp tới cao cấp, Vincom đam mê mang tới cho khách hàng những trải nghiệm về không gian mua sắm - vui chơi giải trí - ẩm thực hiện đại, tiện nghi mang tầm quốc tế; đồng thời, góp phần định hình phong cách tiêu dùng mới cho người dân Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT..theo quy định của pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Teambuilding...
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập vào năm 1993
Mission
- Với tầm nhìn chiến lược và phát triển bền vững, mỗi khu đô thị trong hệ thống đều tọa lạc tại các vị trí trung tâm Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh, hội tụ những giá trị vượt trội: Sản phẩm nhà ở chất lượng cao; Dịch vụ tại gia chuyên nghiệp; Môi trường sống xanh, sạch; Văn hóa cộng đồng nhân văn; An ninh – An toàn được đảm bảo; và Tiện ích đồng bộ, đầy đủ.
Review Vincom Retail
Mức thu nhập khá - Môi trường tệ (ID)
Môi trường làm việc toxic, công cụ phục vụ công việc kém, nhiều quy trình, không có chương trình đào tạo (RV)
Không coi trọng nhân sự, môi trường làm việc toxic, cơ sở vật chất tệ, phúc lợi trung bình, hệ thống cơ bản kém, giám đốc nóng tính (RV)