Mô tả công việc
- Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests.
- Secure payment; activate/reissue room keys.
- Ensure rates match market codes, document exceptions.
- Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available room.
- Advise guest of messages.
- Clear departures in computer system.
- Coordinate with Housekeeping to track room status and guest concerns.
- File guest paperwork or documentation.
- Operate telephone switchboard station.
- Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
- Supply guests with directions and information.
- Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests’ satisfaction.
- Arrange transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift.
- Cash-guests' checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change.
- Notify Loss Prevention/Security of any reports of theft.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- University/College degree required.
- At least 1-year experience in Front Office field at an international hotel is required.
- Excellent English communication skills (speaking, reading and writing).
- Strong coaching, motivational and team building skills in a healthy and trusting environment.
- Working knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Points) software.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333
Công ty Cổ phần Vincom Retail là công ty sở hữu, quản lý và vận hành các trung tâm thương mại đẳng cấp, quy mô lớn bậc nhất Việt Nam; với quy mô và tốc độ phát triển thần tốc. Được định vị từ trung cấp tới cao cấp, Vincom đam mê mang tới cho khách hàng những trải nghiệm về không gian mua sắm - vui chơi giải trí - ẩm thực hiện đại, tiện nghi mang tầm quốc tế; đồng thời, góp phần định hình phong cách tiêu dùng mới cho người dân Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT..theo quy định của pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Teambuilding...
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập vào năm 1993
Mission
- Với tầm nhìn chiến lược và phát triển bền vững, mỗi khu đô thị trong hệ thống đều tọa lạc tại các vị trí trung tâm Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh, hội tụ những giá trị vượt trội: Sản phẩm nhà ở chất lượng cao; Dịch vụ tại gia chuyên nghiệp; Môi trường sống xanh, sạch; Văn hóa cộng đồng nhân văn; An ninh – An toàn được đảm bảo; và Tiện ích đồng bộ, đầy đủ.
Review Vincom Retail
Mức thu nhập khá - Môi trường tệ (ID)
Môi trường làm việc toxic, công cụ phục vụ công việc kém, nhiều quy trình, không có chương trình đào tạo (RV)
Không coi trọng nhân sự, môi trường làm việc toxic, cơ sở vật chất tệ, phúc lợi trung bình, hệ thống cơ bản kém, giám đốc nóng tính (RV)