Mô tả công việc
- Introduce the Show and Sell tickets to Walk-in guests
- Support other channels for Ticket Booking and Ticket Delivery
- Manage/Support check-in counter for the Show Dates and control audiences situation inside the auditorium
- Support activities related to the show at the Venue in the effort to maximize the happiness of customers and the branding of company’s products.
2. OPD support on show dates: Be responsible for the operations during show time in the effort to ensure audiences to have good experience during the time at the venue on show dates while respecting theater and the show’s regulations:
- Set-up before show – branding & cleanliness
- Filter, assist audience to get line
- Ticket control
- Giving common instructions to audiences
- Escort audiences to their seats (if any)
- Control Theatre’s policy
Quyền lợi được hưởng
- 14 annual leave days
- Compulsory insurance based on 100% gross salary effective since signing labor contract
- Health insurance and accident insurance since the first working date
- Fiscal-year-end bonus based on company performance
Yêu cầu công việc
- College/ University in related majors: Hospitality/ BA/ Languages...;
- Proficiency in speaking and writing in English;
- Excellent communication and interpersonal skills;
- Experience on problems solving skills;
- Ability to work effectively within a team;
- Ability to use computerized ticketing system;
- Accuracy and attention to detail;
- Having good health and being able to work under the pressure;
- Having friendly and professional attitude;
- Ability to work in weekends, Tết/public holidays;
- Having working experience in the hospitality industry or related majors is preferable.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Vincom Retail là công ty sở hữu, quản lý và vận hành các trung tâm thương mại đẳng cấp, quy mô lớn bậc nhất Việt Nam; với quy mô và tốc độ phát triển thần tốc. Được định vị từ trung cấp tới cao cấp, Vincom đam mê mang tới cho khách hàng những trải nghiệm về không gian mua sắm - vui chơi giải trí - ẩm thực hiện đại, tiện nghi mang tầm quốc tế; đồng thời, góp phần định hình phong cách tiêu dùng mới cho người dân Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT..theo quy định của pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Teambuilding...
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập vào năm 1993
Mission
- Với tầm nhìn chiến lược và phát triển bền vững, mỗi khu đô thị trong hệ thống đều tọa lạc tại các vị trí trung tâm Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh, hội tụ những giá trị vượt trội: Sản phẩm nhà ở chất lượng cao; Dịch vụ tại gia chuyên nghiệp; Môi trường sống xanh, sạch; Văn hóa cộng đồng nhân văn; An ninh – An toàn được đảm bảo; và Tiện ích đồng bộ, đầy đủ.
Review Vincom Retail
Mức thu nhập khá - Môi trường tệ (ID)
Môi trường làm việc toxic, công cụ phục vụ công việc kém, nhiều quy trình, không có chương trình đào tạo (RV)
Không coi trọng nhân sự, môi trường làm việc toxic, cơ sở vật chất tệ, phúc lợi trung bình, hệ thống cơ bản kém, giám đốc nóng tính (RV)