Các phòng ban đang tuyển dụng tại Vincom Retail

An ninh - Bảo vệ
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế

Việc làm Vincom Retail

Cập nhật 17/02/2025 12:43
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Vincom Retail
Senior Sourcing Specialist
Vincom Retail 1.3★
4 đánh giá 53 việc làm 10 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The Assistant to the Sourcing Manager plays a vital role in supporting procurement processes, ensuring price competitiveness, and managing supplier relationships. This position requires a hands-on approach to monitoring pricing, maintaining supplier contracts, ensuring compliance with company standards, and optimizing procurement workflows. The Assistant works closely with internal teams and external suppliers to ensure efficient purchasing operations aligned with organizational goals.

  • Procurement Process Management: Assist in developing and implementing standardized procurement processes, ensuring smooth operations from order placement to delivery. Maintain process documentation and seek opportunities for improvement.
  • Price Monitoring & Cost Control: Continuously monitor market trends and price fluctuations for materials and products. Assist in gathering and analyzing data to ensure that the company obtains the best possible prices from suppliers. Provide regular reports on price changes and cost-saving opportunities.
  • Supplier Relationship Management (SRM): To lead Supplier Relationship Account by developing, evaluating, and with a continuous improvement approach to the Vendors as responsible for Direct Materials (Raw materials)
  • Contract Management: Assist in drafting, reviewing, and managing supplier contracts. Ensure that all contracts are up-to-date and reflect the terms and conditions agreed upon during negotiations. Monitor contract compliance and ensure alignment with company procurement policies.
  • Compliance and Risk Management: Ensure that all procurement activities comply with internal policies and external regulations (legal, financial, and ethical). Maintain documentation for audits and compliance reviews. Assist in identifying and mitigating procurement-related risks, such as price volatility or supplier reliability issues.
  • Order Tracking & Reporting: Oversee the creation, tracking, and completion of purchase orders. Provide regular updates to the Purchasing Manager on order status, supplier performance, and any potential delays. Maintain accurate and timely procurement records.
  • Cross-functional Collaboration: Work closely with the finance, legal, and quality assurance teams to ensure that procurement activities align with organizational goals and legal standards.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in Business Administration, Supply Chain Management, or a related field (preferred).
  • 3+ years of experience in Procurement processes, specially on direct categories
  • Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint) and experience with procurement software is a plus (SAP)
  • Ability to work in a fast-paced environment and prioritize tasks effectively.
  • Knowledge of supply chain management and procurement processes.
  • Procurement skills: Category management background, Supplier Relationship Management (SRM), Negotiation knowledge
  • Strong negotiation and vendor management skills.
  • Analytical mindset with the ability to conduct cost analysis.
  • Multitasking and ability to manage multiple orders and deadlines
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Strong organizational and time management skills.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Vincom Retail
Vincom Retail Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà văn phòng Symphony, Đường Chu Huy Mân, Khu đô thị sinh thái Vinhomes Riverside, Phường Phúc Lợi, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty Cổ phần Vincom Retail là công ty sở hữu, quản lý và vận hành các trung tâm thương mại đẳng cấp, quy mô lớn bậc nhất Việt Nam; với quy mô và tốc độ phát triển thần tốc. Được định vị từ trung cấp tới cao cấp, Vincom đam mê mang tới cho khách hàng những trải nghiệm về không gian mua sắm - vui chơi giải trí - ẩm thực hiện đại, tiện nghi mang tầm quốc tế; đồng thời, góp phần định hình phong cách tiêu dùng mới cho người dân Việt Nam. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT..theo quy định của pháp luật.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Teambuilding...
  • Các ngày lễ trong năm....

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 1993

Mission

  • Với tầm nhìn chiến lược và phát triển bền vững, mỗi khu đô thị trong hệ thống đều tọa lạc tại các vị trí trung tâm Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh, hội tụ những giá trị vượt trội: Sản phẩm nhà ở chất lượng cao; Dịch vụ tại gia chuyên nghiệp; Môi trường sống xanh, sạch; Văn hóa cộng đồng nhân văn; An ninh – An toàn được đảm bảo; và Tiện ích đồng bộ, đầy đủ.

Review Vincom Retail

1.3
4 review

14/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Mức thu nhập khá - Môi trường tệ (ID)

13/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc toxic, công cụ phục vụ công việc kém, nhiều quy trình, không có chương trình đào tạo (RV)

14/10/2024
Nhân viên kinh doanh tại Hà Nội

Không coi trọng nhân sự, môi trường làm việc toxic, cơ sở vật chất tệ, phúc lợi trung bình, hệ thống cơ bản kém, giám đốc nóng tính (RV)

Những nghề phổ biến tại Vincom Retail

Bạn làm việc tại Vincom Retail? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vincom Retail

Vincom Retail

Click để đánh giá