We believe in making a real impact with our marketing efforts, adding true value for our potential customers. That's why we're on the hunt for a vibrant and fearless Marketing Specialist, bursting with passion and ready to take our marketing activities to the next level! If you're up for the challenge and eager to make a difference, we want you on our team!
What we expect you to perform
- Develop, implement, and refine comprehensive, multi-channel campaign strategies (email, socials, ads...) for demand generation; coordinate with all stakeholders, document campaign plans, and monitor their execution.
- Enhance demand capture by improving customer experience and utilizing appropriate tools.
- Create co-marketing campaigns with partner networks across various channels, including digital, social media, and events.
- Collaborate with the event marketing team to research and identify third-party conferences, sponsored events, and hosted partner activities; manage timelines and deliverables to ensure seamless execution, leading to qualified opportunities and sales pipeline growth.
- Contribute to the content strategy and work with the content marketing team to continuously enhance value for customers.
- Manage and track budgets to ensure effective ROI measurement.
- Successfully prioritize and manage multiple projects simultaneously, meeting deadlines and staying within budget.
Who you are
- At least 3 years of full-time experience in marketing, ideally in demand generation and enterprise B2B marketing.
- Excellent written and verbal communication skills in English.
- Passionate about data, with the ability to manage, collect, and report on metrics that drive action and solve problems.
- Keen interest in the latest marketing technologies and their potential to drive demand.
- Possess a positive, can-do attitude that motivates others and aligns with FIRE values.
- Familiarity with systematic testing processes is advantageous.
- Experience with Magento, Shopify, and e-commerce platforms is advantageous.
Why us
Salary: up to 40M Gross
- Seniority bonus, KPI bonus, 13th month salary, birthday gift,...
- No pressure to always get it right; we embrace failure as a learning opportunity within our team.
- Work alongside a talented and diverse marketing team.
- Free tea & coffee & borrow books.
- Office with a great view from 14th, 16th, 18th, 19th and 20th floor and creative workplace design (massage chair, PS5 ...)
- The State statutory holidays and collective activities (team building, picnics, travel, charity activities…) organized by the Company
- Working days are 5 days/week (Monday to Friday)
- Advancement opportunities available
- Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
CPC1 là doanh nghiệp Nhà nước hạng 1, tên giao dịch quốc tế: Central Pharmaceutical Company No.1 - CPC1, Tiền thân của CPC1 đã được hình thành từ năm 1945 ngay sau khi hòa bình lập lại trên miền Bắc, chính thức thành lập ngày 01/04/1971 với tên gọi: "Công ty Dược phẩm cấp 1". Đến năm 2016, Công ty chuyển đổi thành Công ty Cổ phần Dược phẩm trung ương CPC1 theo quyết định số 2290/QĐ-BYT ngày 12/06/2015 của Bộ Y Tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building, dã ngoại…các hoạt động văn hoá, văn nghệ
- Du lịch hàng năm ít nhất 1 lần
Lịch sử thành lập
- Năm 1945, Tiền thân của CPC1 đã được hình thành ngay sau khi hòa bình lập lại trên miền Bắc, là một đơn vị trực thuộc Bộ Nội thương với tên gọi là Công ty thuốc Nam – thuốc Bắc .
- Năm 1956, Công ty chuyển về Bộ Y tế quản lý, trực thuộc Cục phân phối Dược phẩm với tên “Quốc doanh Y Dược phẩm Trung ương”.
- Năm 1985, Công ty đổi tên thành “Công ty Dược phẩm Trung ương I” theo quyết định số 534/BYT-QĐ ngày 5/6/1985.
- Ngày 22/4/1993, Bộ Y tế ra Quyết định số 408/BYT - QĐ thành lập lại “Công ty Dược phẩm Trung ương 1” thuộc Tổng Công ty Dược, Bộ Y tế.
- Năm 2010, Công ty chuyển đổi thành Công ty TNHH Một thành viên Dược phẩm trung ương 1 theo quyết định số 45/QĐ-TCTD ngày 29/6/2010 do Nhà nước làm chủ sở hữu.
- Năm 2016, Công ty chuyển đổi thành Công ty Cổ phần Dược phẩm trung ương CPC1 theo quyết định số 2290/QĐ-BYT ngày 12/06/2015 của Bộ Y Tế.
Mission
CPC1 – nhà phân phối thuốc chuyên nghiệp, có kênh phân phối vững mạnh, hiệu quả, được nhân viên y tế gửi gắm tin yêu, nhà thuốc quý mến, người bệnh hài lòng.
Review Dược phẩm Trung Ương - CPC1
công ty có tiếng, quy định mới không tốt, tinh thần công ty tệ (RV)
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, văn hóa công ty tệ, quản lý yếu kém, thường xuyên thay đổi nhân sự liên tục (RV)
KPI cao, không tính doanh số, trình dược phải ôm hàng, nhân sự thay đổi liên tục (RV)