Mô tả công việc
Manage and optimize campaigns from various networks including Apple Search Ads, Google Adwords, Facebook Ads, and other big Ads Networks such as AdColony, Vungle, Iron Source
Run A/B Testing to optimize user acquisition, monetization, and user experience.
Identify key trends and tools in performance marketing and social media marketing in order to develop effective digital approaches.
Analyze data about user behavior and app performance to propose improvements on products, monetization, and user experience.
Conduct App Store Optimization by continuous storefront testing.
Work with designers to produce marketing materials such as app screenshots, icons, banners, and preview videos.
Track budget, ad expense, and ROI of all digital campaigns.
Yêu cầu công việc
Multi- task several projects to meet deadlines.
Strong command of written and spoken English.
Strong analytical skills, critical thinking and communication skills.
Experience in working modern marketing tools and mobile apps is a plus.
Experience in product development and monetization is a plus.
At least 01 year of experience in App Marketing or other related fields.
Result- oriented with excellent planning and organizational ability.
Quyền lợi
Why do you love working here?
NO BARRIERS: You are independent to give ideas and design innovative products to serve millions of global users and products will stand on top of technological trends.
SALARY & BONUS: Additionally to the 13th- month salary, you will have an attractive remuneration package including quarterly bonuses and hot rewards for each project. Salary review occurs twice annually based on performance and contribution.
CHALLENGE YOURSELF: You have an opportunity to work with cutting- edge technology: Virtual Reality, Augmented Reality, Artificial Intelligence and challenge your career path with the meaning of “ Go Big or Go Home”.
OTHER BENEFITS: We have so many events such as company trips, team building, birthday party, year- end party
BEING A GREAT CULTURE: You will participate in the development team of top chart applications globally at a cool office with young and friendly talents with a global approach.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-18 21:50:03
CPC1 là doanh nghiệp Nhà nước hạng 1, tên giao dịch quốc tế: Central Pharmaceutical Company No.1 - CPC1, Tiền thân của CPC1 đã được hình thành từ năm 1945 ngay sau khi hòa bình lập lại trên miền Bắc, chính thức thành lập ngày 01/04/1971 với tên gọi: "Công ty Dược phẩm cấp 1". Đến năm 2016, Công ty chuyển đổi thành Công ty Cổ phần Dược phẩm trung ương CPC1 theo quyết định số 2290/QĐ-BYT ngày 12/06/2015 của Bộ Y Tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building, dã ngoại…các hoạt động văn hoá, văn nghệ
- Du lịch hàng năm ít nhất 1 lần
Lịch sử thành lập
- Năm 1945, Tiền thân của CPC1 đã được hình thành ngay sau khi hòa bình lập lại trên miền Bắc, là một đơn vị trực thuộc Bộ Nội thương với tên gọi là Công ty thuốc Nam – thuốc Bắc .
- Năm 1956, Công ty chuyển về Bộ Y tế quản lý, trực thuộc Cục phân phối Dược phẩm với tên “Quốc doanh Y Dược phẩm Trung ương”.
- Năm 1985, Công ty đổi tên thành “Công ty Dược phẩm Trung ương I” theo quyết định số 534/BYT-QĐ ngày 5/6/1985.
- Ngày 22/4/1993, Bộ Y tế ra Quyết định số 408/BYT - QĐ thành lập lại “Công ty Dược phẩm Trung ương 1” thuộc Tổng Công ty Dược, Bộ Y tế.
- Năm 2010, Công ty chuyển đổi thành Công ty TNHH Một thành viên Dược phẩm trung ương 1 theo quyết định số 45/QĐ-TCTD ngày 29/6/2010 do Nhà nước làm chủ sở hữu.
- Năm 2016, Công ty chuyển đổi thành Công ty Cổ phần Dược phẩm trung ương CPC1 theo quyết định số 2290/QĐ-BYT ngày 12/06/2015 của Bộ Y Tế.
Mission
CPC1 – nhà phân phối thuốc chuyên nghiệp, có kênh phân phối vững mạnh, hiệu quả, được nhân viên y tế gửi gắm tin yêu, nhà thuốc quý mến, người bệnh hài lòng.
Review Dược phẩm Trung Ương - CPC1
công ty có tiếng, quy định mới không tốt, tinh thần công ty tệ (RV)
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, văn hóa công ty tệ, quản lý yếu kém, thường xuyên thay đổi nhân sự liên tục (RV)
KPI cao, không tính doanh số, trình dược phải ôm hàng, nhân sự thay đổi liên tục (RV)