Mô tả công việc
Coordinate with other teams to optimize product development plans.
Plan ASO and execute the plan for the Mobile App product.
Use analytics tracking tools: Google Analytics, Firebase, data, AppTweak, ... to analyze the market, and track app store rankings.
User acquisition on platforms such as Apple Search, Google Ads, Facebook Ads...
Monitor, synthesize, evaluate work results, and propose improvements.
Conduct research, optimize keywords, and use tools and methods to improve search rankings, and optimize Store_listing on the App Store (Apple) to increase conversion rates.
Yêu cầu công việc
Independent/teamwork mindset.
Understanding of ASO mobile app on the App Store (Apple)
Proficiency in ASO support tools, running ads such as Apple Search, Google Ads, Facebook Ads, Tiktok Ads
Knowledge of English is an advantage
Honest, proactive, and responsible in work attitude.
Experience at least 1 year in iOS Marketing,
Research and market analysis skills using specialized tools for the mobile app industry.
Quyền lợi
Flexible working regime and health care:
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and MIC care insurance
A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees
01- day remote work per month
Flexible timekeeping (from 8:00- 9:00 to 17:30- 18:30)
Transparent and fair benefits:
Bonus Policy: Public holidays (2/9, 30/4, 1/5, 1/1,...); Personal Performances; Excellent Team; Performance bonus in Token of the project;..
Work performance review 2 times/ year (in April and October)
13th- month salary
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company
Dynamic environment and open culture:
Year- end party, sports day, yearly company trip and quarterly team building,...with a generous budget
Monthly allowance when joining clubs: Soccer, Swimming, Yoga, Music,...
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks,...
Socialize with colleagues through monthly Happy Hour
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset
Strong learning culture:
Working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users.
Participate in workshops, seminars, tech talk,... with sharing from experts inside and outside the company
Account to log in to our online learning system, which contains thousands of valuable lectures (LMS)
Free training courses for technical and soft skills (presentation skills, communication skills, foreign language courses,...)
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-18 21:40:03
CPC1 là doanh nghiệp Nhà nước hạng 1, tên giao dịch quốc tế: Central Pharmaceutical Company No.1 - CPC1, Tiền thân của CPC1 đã được hình thành từ năm 1945 ngay sau khi hòa bình lập lại trên miền Bắc, chính thức thành lập ngày 01/04/1971 với tên gọi: "Công ty Dược phẩm cấp 1". Đến năm 2016, Công ty chuyển đổi thành Công ty Cổ phần Dược phẩm trung ương CPC1 theo quyết định số 2290/QĐ-BYT ngày 12/06/2015 của Bộ Y Tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building, dã ngoại…các hoạt động văn hoá, văn nghệ
- Du lịch hàng năm ít nhất 1 lần
Lịch sử thành lập
- Năm 1945, Tiền thân của CPC1 đã được hình thành ngay sau khi hòa bình lập lại trên miền Bắc, là một đơn vị trực thuộc Bộ Nội thương với tên gọi là Công ty thuốc Nam – thuốc Bắc .
- Năm 1956, Công ty chuyển về Bộ Y tế quản lý, trực thuộc Cục phân phối Dược phẩm với tên “Quốc doanh Y Dược phẩm Trung ương”.
- Năm 1985, Công ty đổi tên thành “Công ty Dược phẩm Trung ương I” theo quyết định số 534/BYT-QĐ ngày 5/6/1985.
- Ngày 22/4/1993, Bộ Y tế ra Quyết định số 408/BYT - QĐ thành lập lại “Công ty Dược phẩm Trung ương 1” thuộc Tổng Công ty Dược, Bộ Y tế.
- Năm 2010, Công ty chuyển đổi thành Công ty TNHH Một thành viên Dược phẩm trung ương 1 theo quyết định số 45/QĐ-TCTD ngày 29/6/2010 do Nhà nước làm chủ sở hữu.
- Năm 2016, Công ty chuyển đổi thành Công ty Cổ phần Dược phẩm trung ương CPC1 theo quyết định số 2290/QĐ-BYT ngày 12/06/2015 của Bộ Y Tế.
Mission
CPC1 – nhà phân phối thuốc chuyên nghiệp, có kênh phân phối vững mạnh, hiệu quả, được nhân viên y tế gửi gắm tin yêu, nhà thuốc quý mến, người bệnh hài lòng.
Review Dược phẩm Trung Ương - CPC1
công ty có tiếng, quy định mới không tốt, tinh thần công ty tệ (RV)
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, văn hóa công ty tệ, quản lý yếu kém, thường xuyên thay đổi nhân sự liên tục (RV)
KPI cao, không tính doanh số, trình dược phải ôm hàng, nhân sự thay đổi liên tục (RV)