HouseNow is a technology startup in the real estate sector with a mission to become the reliable tool behind all the successes of real estate brokers across the entire market. After years of researching the real estate market in Vietnam and worldwide, HouseNow has identified the potential and opportunities to access the market through technological breakthroughs, addressing information limitations in the real estate market.
Hanoi Office: 4th Floor, 216 Nguyen Trai Street, Thanh Xuan District, Hanoi.
Ho Chi Minh City Office: 29 Tien Giang Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City.
Working Hours: From Monday to Friday, 9am - 6pm
Let's explore job opportunities at HouseNow!
About this role
We are seeking a Senior Brand Marketing Executive for HouseNow Vietnam, located in Thanh Xuan District, Hanoi, Vietnam. In this role, you will hold a key position in shaping and executing the brand's marketing strategies. The ideal candidate will have a minimum of 4 years of experience in brand marketing, with a proven track record of success in building compelling content and executing impactful social media campaigns. We are looking for someone who loves tech products, even better if you are interested in Prop-tech and Real Estate.
1. Job Description:
- Defining the the brand's positioning in the market to develop a comprehensive brand strategy that aligns with the company's overall marketing goals
- Plan and manage brand marketing campaigns across various channels like digital marketing, social media marketing, public relations,... to increase brand awareness and engagement.
- Ensure consistent brand messaging and communication across all marketing channels to build brand equity and loyalty.
- Conduct market research to understand consumer insights, market trends, competitor activities and use data-driven insights to optimize marketing strategies.
- Track and analyze the performance of marketing campaigns, measure brand awareness and report on progress towards brand goals.
- Continuously monitor competitor activity and market trends to identify opportunities and threats to the brand.
- Manage the brand marketing budget effectively
- Collaborate with cross-functional teams, including creative, product, sales,... to ensure brand consistency and alignment across all marketing initiatives
2. Requirements:
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications or a related field.
- Minimum of 4 years of experience and knowledge in Branding/PR/Digital Marketing, with a preference for candidates who have worked in content creation or social media management.
- Proven track record of developing and executing successful brand marketing campaigns that drive measurable results.
- Have extensive knowledge of marketing methods and tools, including social media platforms, content management systems and analytics tools
- Strong analytical skills and proficiency in data analysis tools (e.g., Google Analytics, social media analytics).
- Have content creation skills, creativity and the ability to analyze customer behavior
- Excellent written and verbal communication skills, with the ability to craft compelling messaging and storytelling.
- Strong leadership and collaboration skills, with the ability to inspire and motivate cross-functional teams.
- Have the ability to quickly grasp new trends.
3. Benefits:
- Salary offer based on capability: 20.000.000 - 30.000.000 VNĐ
- 2-month probation period
- Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance as required by the government
- Lunch allowance of 500,000 VND per month, bonuses on holidays and Tet (Lunar New Year)...
- A youthful and enthusiastic working environment with open communication and plenty of development opportunities
- Monthly performance reviews and goal-setting discussions with the leader
- Bonuses based on performance and company revenue from various activities
- Working hours from Monday to Friday, 9:00 AM to 6:00 PM.
--------------
For more information please contact:
Telegram: @hongnhung6 | Tel/Zalo/Skype: +84979815697
Email: [email protected]
Thành lập năm 2010, CÔNG TY CP TẬP ĐOÀN PHƯỢNG HOÀNG XANH A&A / PHENIKAA hiện là tập đoàn kinh tế đa ngành với gần 30 đơn vị thành viên hoạt động trong và ngoài nước (Mỹ, Canada…) trên các lĩnh vực cốt lõi: Công nghệ, Công nghiệp, Giáo dục & đào tạo, Nghiên cứu khoa học. Với định hướng phát triển bền vững và nền tảng vững chắc về khoa học công nghệ, hệ thống chuyên nghiệp, con người sẵn sàng thích ứng - đổi mới, Tập đoàn đang xây dựng và phát triển PHENIKAA trở thành thương hiệu tiên phong, uy tín tại Việt Nam và quốc tế về vật liệu tiên tiến, vật liệu sinh thái cao cấp, sản phẩm thông minh, các giải pháp thông minh và sản xuất thông minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được bổ sung gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định.
- Chế độ Bảo hiểm sức khỏe nâng cao cho cá nhân và gia đình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding kỷ niệm thành lập Tập đoàn 20/10
- Chào mừng ngày Quốc tế phụ nữ, Phụ nữ Việt Nam
- Du lịch ngày hè
- Ngày hội thể thao
Lịch sử thành lập công ty
- Năm 2014, sáp nhập CTCP Vicostone và CTCP Style Stone chính thức trở thành thành viên của Tập đoàn, đưa Phenikaa trở thành một trong những tổ hợp sản xuất đá thạch anh cao cấp hàng đầu thế giới.
- Năm 2017, Phenikaa đã đầu tư mạnh mẽ vào lĩnh vực giáo dục và nghiên cứu khoa học với ba đơn vị thành viên mới là Trường Đại học Phenikaa
- Năm 2018, Nhà máy Phenikaa Huế chính thức vận hành từ đánh dấu bước chuyển của Phenikaa trong chiến lược nội địa hóa nguồn nguyên liệu sản xuất trong lĩnh vực công nghiệp.
- Năm 2019, ghi dấu ấn việc Tập đoàn Phenikaa tăng vốn điều lệ lên 3.000 tỷ đồng; Thành lập Quỹ Đổi mới Sáng tạo Phenikaa; Xây dựng Nhà máy sản xuất nhựa Polyester không no - hiện thực hóa chiến lược nội địa hóa nguồn nguyên vật liệu
Mission
Hiện thực hóa mọi cam kết để thoả mãn tốt nhất yêu cầu của khách hàng, đối tác; tăng trưởng nhanh, bền vững, hài hòa tất cả lợi ích của các bên liên quan và xã hội.