Việc làm Easia Travel

Cập nhật 01/01/2025 20:04
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ EASIA TRAVEL
IT Manager
Easia Travel 4.0★
4 đánh giá 57 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hồng Bàng - Hải Phòng

Mô tả công việc

1. Troubleshoots technical support problems related to technology systems and provide necessary assistance or solutions.

2. Installs, maintains, troubleshoots, and upgrades the existing systems and databases.

3. Administers network activities and maintain system security.

4. Identifies user training needs and provide necessary on-site training in coordination with the Training Department.

5. Coordinates and reports any IT related concerns or challenges.

6. Interprets and explains technical concepts to non-technical users as required

7. Installs, assembles, configures and maintains any IT related equipment on site.

8. Assists in the assessment of user training needs, coordinates and performs system applications in-house training.

9. Troubleshoots problems relating to computer hardware and software.

10. Maintains all database including the input and correction of data, determines format, researches data conversions, establishes data specifications and updates sources and ensures data integrity.

11. Installs and troubleshoots problems within the network and system, including installation of new applications, upgrades and assists users to solve software problems.

12. Installs and maintains network systems and related peripheral equipment; performs network administration and security functions while ensuring system integrity and security.

13. Acts as a technical resource in assisting users to resolve problems with specialised and dedicated technology systems; implements solutions or notifies outsource providers as required.

14. Identifies purchase recommendations including users’ needs and provides justification for equipment and services.

15. Participates in the provision of end-user services, including help desk and technical support services in the property.

16. Researches potential technology solutions and makes appropriate recommendations.

17. Practices asset management for IT hardware, software and equipment, as per company policy.

18. Investigates user problems and needs, identify their source, and determines possible solutions.

19. Provides general on-site technical support as required.

Quyền lợi được hưởng

* Full contribution of SI, HI and UI on basic salary

* Active, balance and professional working environment

* Productivity focus not time attendance

* Fun and playfull internal activities

* 14 AL days

* Meal allowance

* Phone allowance

* 24.7 health insurance

Yêu cầu công việc

1. Understanding, continuing update and compliance of the relevant policies, procedures and service delivery standards of this position.

2. Understanding, continuing update and compliance of human resources policies, procedures and code of discipline; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations.

3. Performs other related duties and functions assigned.

Yêu cầu hồ sơ

Education – Bachelor’s degree in computer science, computer engineering or other IT related discipline with certifications in any technical domain.

Work Experience – Minimum of two (2) years related work experience at the same or higher position; hotel IT operations experience is an advantage.

Competencies –

• Interpersonal. Team and knowledge management, system diversities, organizational and team interrelationships.

• Information & Technology. Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications.

• Basic & Analytical Skills. Managerial, numeracy, written and verbal communication, decision-making, problem solving.

• Personal Qualities. Responsibility and reliability, self-esteem, self-management, integrity and honesty.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng lửng, số 109 Cộng Hoà, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Chuyên tạo ra những trải nghiệm du lịch phù hợp, Easia Travel là một trong những công ty du lịch hàng đầu trong khu vực và đã chọn DMC trong số một số nhà điều hành tour du lịch lớn nhất và nổi tiếng nhất trong ngành.

Công ty không ngừng phát triển và luôn tìm kiếm những người có năng lực và động lực để tham gia vào đội ngũ năng động và sáng tạo của chúng tôi. Khi gia nhập nhóm Easia Travel, bạn sẽ trở thành thành viên của một công ty đang phát triển nhanh chóng, có thể mang lại triển vọng phát triển nghề nghiệp. Hơn nữa, bạn sẽ có cơ hội vàng để làm việc trong một công ty đa văn hóa, đa quốc gia, được đào tạo toàn diện và cơ hội đi du lịch trong nước và quốc tế.


Review Easia Travel

4.0
4 review

07/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc dễ tính nhưng chăm chỉ. Tổ chức chuyên nghiệp, lương cao.

07/11/2023
Sale/Nhân viên kinh doanh tại Hà Nội

Công ty tốt

07/11/2023
Sale/Nhân viên kinh doanh tại Hà Nội

Trung bình

Những nghề phổ biến tại Easia Travel

Bạn làm việc tại Easia Travel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Easia Travel

Easia Travel

Click để đánh giá