- Receive and resolve issues related from customers, be the focal point for troubleshooting, etc.
- Coordinate with internal departments to handle daily tasks to operate the service and resolve problems.
- Foster collaboration between different departments (e.g., sales, marketing, finance) to ensure seamless operational processes and achievement of common goals.
- Project Management: Lead cross-functional projects, ensuring timely delivery within budget while meeting quality standards.
- Performance Monitoring and Reporting to maintain and develop quality assurance processes to ensure that operations meet established standards and regulations.
- Prepare weekly/monthly/quarterly reports with daily tasks.
- Other tasks as requested by the direct line manager.
- Support Admin Tasks such as filing documents, hosting contracts, paying promotion costs, etc.
- Minimum Qualifications: University degree majoring in Economics, Marketing, Business,etc
- Experience:
- Have knowledge about operating payment services including offline and online payment (websites, mobile applications that sell products/services).
- Have experience in business operations or a similar role
- Essential skills:
- Proficient in English.
- Proficient in office tools/skills
- Proficient in using analytical tools is a plus
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Adaptable and resilient in a fast-paced environment.
- Personal characteristics:
- Responsibility, honest, enthusiastic
- Withstand pressure with high and repetitive workload
- Strategic thinker with a focus on results.
- Detail-oriented with strong organizational skills.
Chuyên tạo ra những trải nghiệm du lịch phù hợp, Easia Travel là một trong những công ty du lịch hàng đầu trong khu vực và đã chọn DMC trong số một số nhà điều hành tour du lịch lớn nhất và nổi tiếng nhất trong ngành.
Công ty không ngừng phát triển và luôn tìm kiếm những người có năng lực và động lực để tham gia vào đội ngũ năng động và sáng tạo của chúng tôi. Khi gia nhập nhóm Easia Travel, bạn sẽ trở thành thành viên của một công ty đang phát triển nhanh chóng, có thể mang lại triển vọng phát triển nghề nghiệp. Hơn nữa, bạn sẽ có cơ hội vàng để làm việc trong một công ty đa văn hóa, đa quốc gia, được đào tạo toàn diện và cơ hội đi du lịch trong nước và quốc tế.
Review Easia Travel
Môi trường làm việc dễ tính nhưng chăm chỉ. Tổ chức chuyên nghiệp, lương cao.
Công ty tốt
Trung bình