The job holder organize the implementation of strategic projects and take responsibility for the implementation results.
Key Accountabilities (1)
- Initiative Management
- Ensure the progress and results of the overall strategic project implementation during the design and pilot phases (including financial results, if any).
- Ensure progress and results during project implementation.
- Define scope, key deliverables, implementation timeline, required resources, project charter (principles) and ensure management of project scope changes, if any.
- Directing, guiding the implementation of diagnosis, design, pilot (1-2 rounds) of initiatives.
- Organize working programs on solving arising problems with the Division Director, Project Team and Executive Board.
- Solve difficult problems and report to the Block Manager and Project Implementation Team, if necessary.
- Provide technical support during the implementation phase (if required).
- Develop a professional training program to ensure that the project is implemented according to the original design.
- Report
- Report to Head of Digital Marketing and/or Chief Marketing Officer on project implementation progress and challenges that may arise during implementation (if any).
- Approve contents related to the initiative in internal communication, if necessary.
- Resource plananing và managment
- Develop resource plans for all phases of the project.
- Ensure the implementation of the financial objectives of the project.
- Determine the selection criteria and conduct interviews with project specialists.
- Building and improving the capacity of the group through training and mentoring programs.
- Conduct performance evaluation for project specialists.
- Build a culture and a healthy and cooperative working environment.
Head of Digital Marketing Performance & Management
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Marketing and all functional units in the bank: mainly with Business, RBG, CA, Strategy, Finance, Procurement, IT, Operations divisions.
Key Relationships - External Stakeholders
Service providers for TCB in media & digital marketing services, KOLs, online communities…
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- Bachelor degree or higher, major in Marketing, Business Administration, Economics or other relevant areas
- Understanding digital marketing và financial and insurance products/services
- Strong understanding of strategy and budgeting.
Specialization: at least 08 years of experience in marketing và communications, prefered in banking và fincaical service industry
- Management: at least 04 years of expereince in people managent or equivalent position
- Business English standard of proficiency as required for the role
CTCT Group thành lập và phát triển thương hiệu Vua Hàng Úc từ năm 2017 và cho tới nay đã trở thành thương hiệu đứng đầu về thị trường TPCN và sữa tại Việt Nam. Chúng tôi tự hào là nhà phân phối chính hãng - độc quyền của VITATREE và BRAUER tại Việt Nam.
Tất cả sản phẩm của Vua Hàng Úc có xuất xứ 100% tại Úc, được chứng nhận bởi các tổ chức uy tín trên thế giới với mang mang đến những giải pháp toàn diện cho sức khỏe cả gia đình. Hơn 5 triệu khách hàng Việt Nam đã tin dùng và lựa chọn sản phẩm của Vua Hàng Úc.
Vua Hàng Úc hiện là đối tác cung cấp của rất nhiều nhà phân phối, chuỗi siêu thị, cửa hàng lớn cũng như hơn 10,000 shop Mẹ - Bé online, cửa hàng khắp các tỉnh thành Việt Nam và đang ngày càng mở rộng. Vua Hàng Úc không chỉ là nhà phân phối, mà còn là người bạn đồng hành tin cậy, mang đến những sản phẩm chất lượng cao với giá cả cạnh tranh nhất thị trường.