Expired date: 31/12/2024
Team: Marketing
About UrBox
UrBox is Vietnam’s leading digital gifting & loyalty platform that enables businesses to integrate their reward & loyalty programs with an ever-growing network of more than 200 brands & 15,000 accepted online and offline stores in Vietnam.
UrBox has the widest network of clients in loyalty in Vietnam
We are proud to be the prime partners in providing loyalty & reward solution gifting and loyalty solutions to many big organizations in the aviation, banking, FMCG, Insurance, Real Estate industries and more
Job Description
- Build a clear, comprehensive content strategy & implement detailed action plans on the following social channels, with 70% focus on B2B contents (company’s products & solutions, industry knowledge sharing) and 30% on B2C (UrBox App, end-users trends & insights)
- Website: Write & upload content to introduce about our company and its services; be able to highlight our USP; add meta data & back-links to improve SEO; perform periodic interview/survey with our clients/partners/users to compose convincing testimonials and informative blogs
- LinkedIn: Build up UrBox LinkedIn page from scratch to attract a high number of followers with good content strategy.
- Company credentials: Support BD/Partnership team to build sales pitch documents with compelling storytelling and highly attractive visualization, which can greatly boost BD/sales performance; Produce high-quality TVCs, product demo and guidance videos for clients/users upon request.
- Manage daily post on our Facebook Fan-pages & Explore fun/creative approach to building up our company presence on new social channels/means: Tiktok, Facebook community groups, Seeding, KOL, etc
- UrBox App: Schedule and prepare daily content for Banner/App Push/other App inventories; Allocate the Banner/Noti slots reasonably between different business lines and introduce processes to manage the booking efficiently.
- Advanced: Strategically write; or seek partnership with organizations/agencies to co-author and co-publish E-books, Whitepapers, Case studies, etc to promote UrBox‘s brand name and expertise in the relevant industry fields, thus supporting B2B lead generation.
- Work with the Design team to order creative assets; perform quality checks to ensure meeting UrBox brand guidelines.
- Manage overall content schedule on all channels to optimize slots and avoid conflicts; Continuously track, monitor and improve performance (impression, engagement, etc).
- Perform other related tasks as assigned by the line manager.
- Education: Bachelor’s Degree in Marketing/Business or related field from a reputable University.
- Experience: More than 2 years of experience in Social/Content Marketing; preferably in B2B/B2B2C companies; and/or having built your own social channel (Tiktok/Facebook fanpage, etc) (please include portfolio when applying)
- Skill-sets required: Exceptional content writing skill, Product/Service/Company understanding & Insight driving, Creative thinking, Strong interpersonal skills
- Personality/Others: Can-do spirit, Proactivity, High Commitment
Full Name *
Email Address *
Phone Number *
- More information
To attach your Resume, click here to upload from your Computer.
Security code *
Submit
Related jobs
- TeleMarketing Executive
Vuihoc.vn là trường học online chất lượng cao dành cho các em học sinh từ lớp 1 đến lớp 12. Chỉ sau 3 năm thành lập, VUIHOC đã vươn lên mạnh mẽ, lọt vào TOP các Công ty trong lĩnh vực EdTech, trở thành nền tảng học tập trực tuyến hàng đầu dành cho học sinh. Tháng 8/2021 VUIHOC chính thức nhận khoản đầu tư từ quỹ đầu tư danh tiếng Do Ventures của Shark Dũng
Với 5.000.000 người dùng trên cả nước, Vuihoc.vn mục tiêu trở thành là một trong những công ty top đầu về K12 trực tuyến tại Việt Nam. Để duy trì hệ thống có 100.000 người dùng mỗi ngày và lên tới 7.000 người dùng trong cùng một thời điểm, Vuihoc sở hữu một đội ngũ có chuyên môn cao về Web, LMS, API, Mobile App. Bên cạnh việc giữ ổn định cho hệ thống với 50.000 lượt truy cập vào Web và 500.000 lượt tải App, Vuihoc đã và đang tiếp tục phát triển các tính năng mới ở sản phẩm theo hướng cá nhân hóa với khách hàng, từ đó nâng cao trải nghiệm của học sinh trong từng khóa học.
Review VUI HỌC
Cả tháng làm rất chăm chỉ đc tí doanh thu cao hơn tí thì công ty lại tăng rank com lên để giảm tiền com trả nv
Quên nhận xét thì lớp thì k trả công ngày hôm đó
Muốn làm tháng 28 ngày thì vào (FB)