Việc làm XUẤT NHẬP KHẨU THIÊN Á

Cập nhật 24/11/2024 19:33
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP XUẤT NHẬP KHẨU THIÊN Á
Customer Planning Assistant Manager – Omni Channel
XUẤT NHẬP KHẨU THIÊN Á
37 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Descriptions

  • In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
  • Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
  • Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
  • Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
  • Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
  • Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
  • Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
  • Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
  • Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
  • Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
  • Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
  • Online Perfect Store deployment for Omni Site:
  • Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
  • Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
  • Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
  • Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
  • Lead on-site visibility & media activities:
  • Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
  • Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
  • Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
  • Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.

Job Requirements

  • University graduate in business administration, foreign trade, economics
  • At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
  • Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
  • Proactiveness & having team-work spirit
  • Quick learning & able to adapt with changes
  • Good command of English communication

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CP XUẤT NHẬP KHẨU THIÊN Á
XUẤT NHẬP KHẨU THIÊN Á Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Toà nhà Thiên Á, Số 92 Hạ Yên Quyết

Công ty CP Xuất nhập khẩu Thiên Á được thành lập vào ngày 19/07/2005. Với những con người nhiệt huyết và năng động, trong năm đầu tiên thành lập, doanh thu của doanh nghiệp đã đạt con số đáng khích lệ. Hiện tại, Thiên Á là đại diện chính thức duy nhất của nhà máy cáp Liên doanh UNIVERSAL (USA) tại Việt Nam. Công ty còn nhập khẩu và phân phối độc quyền dụng cụ điện cầm tay nhãn hiệu LACELA, PEFA. Với tiêu chí: "Giữ vững và phát triển", Thiên Á đang ngày một mở rộng thị trường và phát huy những thế mạnh hiện có.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia chế độ BHXH, BHYT, BHTN …. theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 1 năm/ lần 
  • Các hoạt động vui chơi, thể thao, văn nghệ
  • Team Building thường xuyên theo tháng trong nội bộ công ty 

Lịch sử thành lập

  • Năm 2005, Thành lập Công ty Cổ phần Xuất nhập khẩu Thiên Á
  • Năm 2006, Trở thành một công ty kinh doanh đa dạng sản phẩm: Cao thép, xích thép, palang, máy soi tiền giả, dụng cụ điện cầm tay, hạt nhựa
  • Năm 2007, Phát triển chi nhánh Nam Thiên Á phía Nam
  • Năm 2009, Độc quyền nhãn hiệu AEG. Dụng cụ điện cầm tay của Đức
  • Năm 2011, Phát triển thị trường tôn thép tại miền Nam. Chính thức phân phối sản phẩm tôn thép mạ màu
  • Năm 2014, Mở rộng thị trường tôn thép tại miền Bắc
  • Năm 2015, Chính thức phân phối thực phẩm với các sản phẩm cá, thịt
  • Năm 2016, Tiếp quản nhà máy Tôn Việt Pháp
  • Năm 2017, Mở rộng sang lĩnh vực vận tải kho lạnh
  • Năm 2020, Nghiên cứu, phát triển lĩnh vực vật liệu xây dựng với sản phẩm sàn đá SPC
  • Năm 2021, Thành lập Chương trình Thiện Tâm Thiên Á Group

Mission

  • Với người tiêu dùng: Thiên Á Group sản xuất và cung ứng các sản phẩm chất lượng cao cho người tiêu dùng.
  • Với nhân viên: Xây dựng và duy trì môi trường làm việc năng động, sáng tạo, ngày hôm nay tốt hơn ngày hôm qua.
  • Với đối tác: Tối ưu chi phí đầu tư, tối đa lợi nhuận kinh doanh, duy trì sự kết nối và phát triển bền vững với các đối tác.

Những nghề phổ biến tại XUẤT NHẬP KHẨU THIÊN Á

Bạn làm việc tại XUẤT NHẬP KHẨU THIÊN Á? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo XUẤT NHẬP KHẨU THIÊN Á

XUẤT NHẬP KHẨU THIÊN Á

Click để đánh giá