* Develop and implement Strategies to strengthen the Company’s market presence and help it find a “voice” that will make a difference through Trade Promotion.
* ROLES:
- Plan for Full Year Trade Plan activities and organize them efficiently
- Conduct the Research/ Survey to confirm the Price Image Competitiveness for both B2B and B2C
- Promotion Display Management (Battle Plan)
- Promotion Management
- Trade Plan Communication to other Departments
- Trade Promotion Register follow the Government Trade Law
- Supervise the Department and provide guidance and feedback to other Marketing team
* KEY RESULT AREAS:
- Trade promotion:
- Develop and execute effective trade promotion plans to store.
- Be commercial and practical thinking and be the link between Offer and Operations and Marketing
- Pricing Image:
- Ensure Pricing Index following company strategy and implement according to plan
- Expertise in market information and competitor promotion
Các phòng ban đang tuyển dụng tại MM Mega Market (việt nam)
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nhân sự
Other
Dịch vụ khách hàng
Vận tải
Quản lý sản phẩm & dự án
Tư vấn
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
An ninh - Bảo vệ
Chăm sóc sức khỏe
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông