Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Supports with the preparation of quotations e.g. by gathering the necessary information and calculations for quotation creation.
Supports the preparation of a 'Request for Quote' towards Commercial Sales Support.
Gives first level support for sales-related inbound customer inquiries. Records, tracks and - if applicable - forwards (technical) customer inquiries to Field / Inside Sales or Commercial Sales Support.
Follows up with customers (if delegated by Field / Inside Sales).
Clarifies or forwards open issues from internal / external customers.
Coordinates internal inquiries and acts as interface between Field / Inside Sales and other departments (operative or Service Functions, e.g. COP).
Supports Field / Inside Sales staff with administrative tasks (e.g. SAP / office management like travel expense accounting, material orders).
Schedules meetings with customers for field sales staff incl. travel bookings.
Analyses data, conducts research, creations reports for the Field / Inside Sales staff; creates customer profiles.
Creates / coordinates internal and external correspondences as requested by Field / Inside Sales staff.
Administrative support and assistance with the preparation, follow-up and controlling of sales campaigns.
Administrative support and assistance with the organization and conduction of trade fairs / customer events in close collaboration with the marketing department.
Yêu Cầu Công Việc
Fluent in English
User knowledge in MS Office, Salesforce.com
Hands-on mentality
Excellent time management and prioritization skills
Pronounced (self-)organization skills
Strong rhetorical skills over the phone
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
OPPO là thương hiệu toàn cầu cung cấp các thiết bị và dịch vụ công nghệ đột phá để đem lại cho người dùng
một hệ sinh thái kết nối thông minh trong tương lai. OPPO đã ra mắt điện thoại di động Smile Phone đầu tiên vào năm 2008, đánh dấu sự khởi đầu của một hành trình khám phá và tiên phong khác biệt trong công nghệ. Sau hơn 10 năm không ngừng nỗ lực và phát triển OPPO đã mở rộng quy mô rộng hơn
Review OPPO VIỆT NAM
Công ty thấy gớm, vừa toxic vừa drama, môi trường thì bè phái (Fb)
Thử việc 6 tháng thôi xin chào, không đầu tư máy móc phục vụ cho công việc, Lương không cao (Fb)
Học được tinh thần làm việc theo nhóm và hỗ trợ lẫn nhau