Việc làm Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Cập nhật 20/11/2024 15:59
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản Ngân Hàng Quân Đội (MBAMC)
Systems Compliance Administrator (SCCM/Intune)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

JOB PURPOSE/ROLE

The Systems Compliance Administrator is responsible for managing, monitoring, and maintaining Windows patch levels on servers and workstations, diagnosing and troubleshooting Windows patching and SCCM/Intune client errors, and ensuring compliance levels based on Tenable reports provided by Sec OPS. This role works closely with the global compliance team, focusing on identifying compliance breaches and applications requiring updates in the Vietnam environment. It's crucial for maintaining the integrity and security of the IT environment while also supporting business operations. The role requires flexibility to support pre-scheduled after-hours or weekend work and support.

RESPONSIBILITIES:

Key Responsibilities

  • Manage, monitor, and maintain Windows patch levels on servers and workstation OS
  • Diagnose, troubleshoot, and resolve Windows patching and SCCM and Intune client errors
  • Manage, monitor, and maintain all 3rd party programs on servers and workstations and keep them in compliance
  • Manage, monitor, and maintain compliance levels based on Tenable reports provided by Sec OPS
  • Diagnose, troubleshoot, and resolve issues with Patching, SCCM Client Failure, and Intune client issues
  • Reporting and Communication: Prepare regular reports on compliance status. Present findings and recommendations to local leadership and the Senior Manager, Regional IT (APAC). Foster open communication channels within the IT team and across departments.
  • Assist in conducting basic risk assessments to identify potential compliance risks.
  • Maintain documentation related to compliance standards, including policies, procedures, and audit records.
  • Contribute to the continuous improvement of compliance processes and systems.

Additional Responsibilities

  • Inform Leadership of recurring Incidents.
  • Performs other duties as assigned.
  • Complies with all policies and standards.

Yêu Cầu Công Việc

MINIMUM QUALIFICATIONS/ EXPERIENCE

  • 2+ years’ experience with:
  •           - Windows server/workstation OS troubleshooting to the component level

              - Microsoft SCCM/Intune troubleshooting

              - Diagnose, troubleshoot, and resolve issues with patching on servers and workstations.

              - Direct or indirect problem determination and resolution

  • 1+ years Experience with: 
  •           - Patch My PC.

              - Remediation of out-of-date software

              - Autopilot in a Hybrid Environment preferred.

              - Intune and Azure (EntraID) 

              - Tenable 

  • Able to use Microsoft Office Applications at a high level.
  • ITIL4 Foundation Certification desired.
  • Exceptional organisational skills and time management skills. 
  • Outstanding written and verbal communication skills in English.

PERSONAL SKILLS:

  • Must be self-motivated, team oriented and possess strong communication and interpersonal skills.
  • Candidate should possess strong organisational skills, be detail oriented, and self-motivated with a demonstrated ability to problem solve.
  • Strong sense of urgency and strong commitment to quality customer service is required.
  • Ability to analyse and interpret data (metrics) to improve the delivery and support of services to our customers.
  • Well-honed analytical skills and logical thinking required for solving practical problems and dealing with a variety of variables in complex situations.
  • Solid technical acumen and a fundamental grasp of IT principles are essential for effectively navigating and resolving complex technical challenges.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà A5, Lô số A5, khu E Office, Đường Sáng Tạo, KCX Tân Thuận, P. Tân Thuận Đông, Q.7, Tp. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản Ngân Hàng Quân Đội (MBAMC)
Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 3 Liễu Giai, Phường Liễu Giai, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập từ tháng 11/2002 bởi Ngân hàng TMCP Quân đội (MB Bank), Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản (MBAMC) là một trong những công ty AMC đầu tiên tại Việt Nam. Đến nay, MBAMC tự tin khẳng định thương hiệu, uy tín và vị thế trong ngành dịch vụ tài chính, liên tục vươn lên đạt các mốc phát triển mới cả về quy mô lẫn nghiệp vụ.

MBAMC tập trung phát triển 3 lĩnh vực hoạt động chính là  Thu hồi nợ, Tư vấn Thẩm định tài sản, Quản lý và Khai thác tài sản. Mỗi lĩnh vực đều được đầu tư về hạ tầng CNTT, đội ngũ chuyên viên chuyên nghiệp, quy trình thuận tiện, đạt hiệu quả tối đa.

Trải qua gần 20 năm hình xây dựng và trưởng thành, mạng lưới chi nhánh của MBAMC đã được phủ sóng trên toàn quốc và hoạt động hiệu quả tại nhiều thành phố trọng điểm như Hà Nội, Hồ Chí Minh, Đà Nẵng, Cần Thơ.

Hướng đến tầm nhìn trở thành Công ty AMC số 1 tại Việt Nam, MBAMC không ngừng phát phấn đấu, sáng tạo, cung cấp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng, đối tác với sự chuyên nghiệp, uy tin và trách nhiệm cao nhất.

Những nghề phổ biến tại Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Bạn làm việc tại Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Click để đánh giá