Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Product categories: Promotional Items and Sundry goods
Market: Vietnam and overseas
Responsibilities:
- Factories Sourcing:
• Receive order information from the operations department
• Source the factories from both Vietnam and overseas.
• Compare and evaluate suppliers, manage supplier relationships, and negotiate the term of contract and pricing to ensure cost-effectiveness.
• Follow up orders, check orders before buying to ensure adequate production, and solve arising problems.
• Manage orders, and track and monitor delivery progress as planned.
• Keep updated purchased products, delivery information, and invoices.
• Other jobs are assigned by the Head of the department to support the team and other departments when necessary.
2. Quotations:
• Documents processing
• Conduct regular freight rate analysis on market conditions, inquiry for quotation, price maintenance, timely update, and sort out the shipping lines' freight rates and give feedback to ensure the latest market consultation.
• Assist and guide sales to make quotations for customers and help sales to develop business according to personal understanding of market route rates.
• Good cooperation with the company's cross-department, responsible for regular
Yêu Cầu Công Việc
- Work Experiences: Fresh Graduates or 3 ~8 years of work experiences
- Language: Vietnamese, English, Chinese (additional advantage, not compulsory)
- Education: College graduates with Majors in Business, Engineering, Marketing or equivalent degrees. • Have communication, negotiation, and problem-solving skills.
- Be careful and timely at work.
- Cooperative spirit and high responsibility, trustworthiness, and teamwork.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Friday, 8:30 am - 5:30 pm
- Phúc lợi: Comply with Vietnam Labor Laws
- Ngày nghỉ: 12 ALs
- Lương: 650 - 900 USD
Được thành lập tại Việt Nam, Aden là tập đoàn quốc tế hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp giải pháp Quản lý Tiện ích Tích hợp với 25 năm kinh nghiệm. Chúng tôi thiết kế và cung cấp dịch vụ chất lượng cao cho hơn 200 khách hàng trên toàn quốc với sự hỗ trợ của hơn 3,700 nhân viên từ 3 văn phòng đại diện tại Hà Nội,
Đà Nẵng và thành phố Hồ Chí Minh.
Tại Aden, chúng tôi lấy sự hài lòng của khách hàng làm trọng tâm và đưa ra các giải pháp phù hợp trong công tác quản lý tài sản và vận hành cơ sở. Dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, chúng tôi hướng tới mục tiêu tạo ra trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng tại các khu chung cư, văn phòng, công nghiệp và trường học.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2001: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng