Việc làm AOBA Việt Nam

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AOBA Việt Nam
Personal Assistant
AOBA Việt Nam
75 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The primary of this position is to perform timely, accurate and professional administrative and secretarial functions while maintaining high degree of information/documents/files with complete discretion.

- Manage document flow, filing, safety and custody, as well as circulating and handling documents and discussion in the office.

- Receiving and coordinating mail for their perusal and action. Efficiently manage conflicting priorities, deadlines as well as handling information/documents/contacts.

- Collect documents/reports from different departments and review in advance before submitting.

- Manage and maintain accurate and detailed records.

- Translate documents or work as an interpreter when necessary.

- Ensure that all documents & messages have been translated/interpreted correctly, accurately and confidentially.

- Communicate, coordinate and schedule meetings/conferences on behalf of superior internally and externally via telephone/e-office, in person and in writing through e-mail messages.

- Ensure the professional and timely dispatch and distribution of such correspondence.

- Develop and maintain effective relationships with all parties internally and externally.

- Draft reports, letters of solicitation, proposals, draw relevant files in preparation for meetings and engagements (Itineraries, agenda, presentations, meeting minutes, and follows up on assigned action items).

- Assists the superior with daily administrative duties and completes a broad variety of administrative tasks that include managing an active calendar of appointments, composing and preparing correspondence, arranging complex and detailed travel plans, processing travel reimbursement requests/claims.

- Run errands for the DGD and handle other tasks assigned

Yêu Cầu Công Việc

- Minimum 2-year experience in Personal Assistant or Secretary for Expat Manager.

- Bachelor's Degree in Business Administration, Language, Translation.

- Have a good command of English.

- Have a can-do attitude and the eagerness to learn.

- Understand the importance of confidentiality and keep all sensitive/private information confidential.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 34
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH AOBA Việt Nam
AOBA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.

Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam

Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AOBA Việt Nam

AOBA Việt Nam

Click để đánh giá