Mô tả công việc
1. Answer and address changes to customer demand
2. Follow standard operating procedures on late cancellations, addition to tenders, etc.
3. Answer and respond to tracking requests from customers
4. Use HappyFox ticketing system to enter, maintain and track issues
5. Use Mercury Gate (Transportation Management System) for tracking history and tendering information
6. Frequent use of Excel to create, maintain and enhance reports e.g. shift change reports – to report what loads were cancelled by customers and what tenders replaced those cancellations
7. Provide professional summaries of customer related information for US ALS team
8. Collaborate with cross functional teams to develop action plans to meet the needs of the company and its customers
9. Develop and maintain professional sales presentations (.ppt, .pdf, etc.) for operations support initiatives
10. Phase 2 (these will be introduced once the basic functions of this role are mastered): oversee driver-facing tasks like managing call ins, routing activity changes, providing pickup numbers and load updates, etc.
11. Addressing truck breakdowns, arranging hotels when appropriate, etc.
12. Demonstrate the company’s core and growth values in performance of all job functions
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Ashton Furniture Consolidation LLC được thành lập vào năm 2017, là một kho ngoại quan lưu trữ các sản phẩm của chúng tôi, trong một cơ sở kho bãi đẳng cấp thế giới, đang chờ giao hàng cho khách hàng của chúng tôi ở Hoa Kỳ và các nơi khác trên thế giới. Mang theo hàng tồn kho cho hàng hóa trường hợp, hàng hóa thành phẩm bọc và phụ kiện, nhà kho này rất quan trọng đối với chuỗi cung ứng của Ashley. Tốt bây giờ có thể được củng cố để cung cấp giá trị tốt hơn cho khách hàng của chúng tôi. Kho nội thất ngoại quan lớn nhất Việt Nam với diện tích: