Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Head of Customer Product Marketing & Strategic Projects
Thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng)
174 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
03/01/2025
Hạn nộp hồ sơ:
02/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
As a Guru you will be accountable for:
- Project Leadership:
- Leading the the strategic direction and execution of customer product marketing initiatives across all stages of product lifecycle, ongoing customer engagement and monetization.
- Providing oversight for strategic projects within the organization, ensuring alignment with business goals, timelines and budgetary constraints;
- Planning and Execution:
- Developing comprehensive project and BAU plans, defining scope, objectives, deliverables, and timelines, and overseeing the execution to ensure adherence to quality standards and business requirements.
- Identifying, assessing, and mitigating project risks and issues, proactively addressing them to minimize impact on project timelines and outcomes.
- Collaborating closely with Product management, Sales and other cross-functional stakeholders to define and refine the product positioning and messaging that aligns with the core value proposition.
- Collaborating with Sales, Finance and other cross functional stakeholders to define and refine promotional programs, pricing strategies, and other forms of support to ensure products and services are delivered to customers effectively.
- Stakeholder Engagement: Establishing and maintaining strong relationships with key stakeholders, including internal departments, and external partners, to facilitate collaboration and drive project success.
- Performance Monitoring and Reporting: Implementing robust monitoring and reporting mechanisms to track BAU and project progress, performance, and outcomes, providing regular updates and insights to senior management and stakeholders.
- Continuous Improvement: Driving continuous improvement initiatives, identifying opportunities to streamline processes, enhance efficiency, and increase project delivery capabilities.
Khu vực
Thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng)
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 26 đường S, tổ dân phố Nông Lâm, Thị Trấn Trâu Quỳ
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng) đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.
Những nghề phổ biến tại Thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng)
Bạn làm việc tại Thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng)
Click để đánh giá