Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
* General purpose of the position:
- Understand and have a good knowledge of all FVH Policies & Procedures, particularly those related to non-medical services
- Understand the organization and the medical processes of the hospital in order to be able to explain them to patients
- Be understanding, compassionate, respectful, extremely polite and ready to help patients at all times.
- Approach patients with gentle attitude and manner in order to encourage them to talk and share their comments/opinions/enquiries about hospital services
- Develop good relationships with doctors, head nurses, team leaders, and nursing staff
- Work closely with all staff, managers and directors in charge of non-medical services
- Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
* Relation with Patients
- Focus will be given to inpatients
- Have a basic understanding of the medical reasons for each patient' hospitalization
- Visit all inpatients, speak to them and their family,
- give out a business card and be available when required by them including when they undertake investigations
- Ask questions about the quality of the service rendered so far (medical and nursing services, hotel services: food, quality of the room, waiting time, etc) and if patient or his family would like something specific
- Build and maintain relationships with patients while they are staying at FVH
- Well taking care of VIP inpatients during hospitalization and liaise with them until their discharge
- Proactively provide information related to FVH services and also upon patients' request
- Handle patient enquiries in a courteous and efficient manner
- Report patient complaints or problems to Guest Relations Manager and to the relevant managers (Head Nurse, Doctors, Medical Director, Support Services Director, etc), always try to find an immediate solution and then ensure follow-up with patients
- Making sure that each complainant receives either an acknowledgement of his/her complaint or a personalized answer
- Complaint database is kept up to date
* Others task
- Have a thorough understanding and knowledge of all room-related services, of the various non-medical products and of the hospitalization alternatives
- Coordinate and control with the Ward Manager and all relevant managers all aspects of hotel services (including F&B, housekeeping, telephone and internet services, cable TV, etc) in order to maintain FVH quality standard of services
- Participates to the analysis of patients' complaints, their follow-up
- Undertake any other customer services related task as may be required by Guest Relations Manager
Yêu Cầu Công Việc
- Qualification: Bachelor's Degree in English. Fluent in English (Must)
- Experience: At least 2-year experience in customer service field (service industry like international hotels or airline companies is preferable) preferably in a multi-cultural environment.
* Skills and knowledge/ Kiến thức và kỹ năng:
- Good communication and listening skills
- Good interpersonal skills
- Capable of working with a team
- Ability to work under pressure
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 24 - 30
- Phúc lợi: - Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe Bảo Việt
- Ngày nghỉ: - Ngày nghỉ phép: 16 ngày/ năm
- Lương: Cạnh tranh
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Môi trường làm việc tốt, chế độ phúc lợi và mức lương ổn, công việc ổn định (ID)
Chăm chỉ lương sẽ cao
Lương ổn, văn phòng đẹp