Mô tả công việc
KEY RESPONSIBILITIES:
Revenue Management Analytics:
- Monitor, analyze, and report on key performance metrics such as Occupancy, Pacing, ADR (Average Daily Rate), RevPAR (Revenue per Available Room), and occupancy.
- Assist in forecasting, budgeting, and pricing strategies to optimize room sales and maximize revenue by market segment and key accounts.
- Analyze historical data to identify trends and provide recommendations for revenue optimization by market segment, channels, room types, accounts.
- Collaborate with the Revenue lead to ensure rate integrity and market competitiveness across all distribution channels.
- Track and report on promotional campaign performance from all channels to assess the impact on revenue.
Digital Data Analytics:
- Monitor and analyze digital marketing efforts (PPC, SEO, social media, email campaigns) and website performance, google analytics to enhance guest engagement and conversion rates.
- Provide insights on guest behavior, booking patterns, and preferences using analytics tools.
- Collaborate with the marketing team to optimize digital content, user experience, and online presence.
- Track and report on direct web bookings and other digital sources of revenue.
Reporting and Dashboard Management:
- Create and maintain dashboards and reporting tools that provide real-time insights into hotel performance.
- Present findings to senior management, providing clear and actionable recommendations.
- Assist in the development of KPIs to track the success of key business initiatives.
- Perform daily, weekly, monthly and annual reports.
Quyền lợi được hưởng
- Full salary and service charge
- Annual bonus based on performance
- Team activities and parties
- 30% staff discount for restaurants and spa
- One free night stay per year in the resort
- Growth opportunity and/or cross-training
- A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in business, Data Science, Hospitality Management, or related field.
- Strong proficiency in data analysis tools (e.g., Excel, Power BI, or similar).
- Experience with hotel property management systems (PMS) and revenue management systems (RMS) is a plus.
- Familiarity with digital marketing metrics and analytics tools (Google Analytics, social media analytics, etc.).
- Excellent analytical, communication, and problem-solving skills.
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
- Prior experience in the hospitality industry or revenue management.
- Strong understanding of the hotel distribution landscape (OTAs, direct bookings, etc.).
- Experience with SQL or other database management tools.
Yêu cầu hồ sơ
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Concentrix đăng tuyển thông tin chung chung về CSKH, Telesale, ko ghi rõ là làm cho dự án nào nên tạo cảm giác không rõ ràng
Lương ok lắm, trả đúng ngày không trễ ngày nào, thấy lương mấy line có tiếng anh cao hơn mặt bằng chung (FB)
Công ty bắt sale, ép doanh số