Mô tả công việc
Scope of work: Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.
Responsibilities
- Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
- Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
- Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
- Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
- Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve. Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
- Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
- Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
- Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
- Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
- Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
- Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
- Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
- Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
- Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
- Other tasks are assigned by line manager
Quyền lợi được hưởng
- Monthly salary
- Allowances: Meal + Phone + Transportation
- Service Charge
- Mandatory insurance + PVI Insurance
- 13th month salary
- KPI bonus
- Tet & Public Holiday bonus
- 12 days of paid leave
Yêu cầu công việc
- Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm)
- Be willing to work overtime when needed
- Working location: Dist.3, HCMC
- Previous Property Manager experience in hotels/serviced apartments environment is required.
- Bachelor's degree of related professions.
- Proficient English (both speaking and writing)
- Intermediate skills with Microsoft Office
- Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
- Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
- Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
- Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
- Good in writing reports and presentations
- Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.
Yêu cầu hồ sơ
CV
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Môi trường làm việc tốt, chế độ phúc lợi và mức lương ổn, công việc ổn định (ID)
Chăm chỉ lương sẽ cao
Lương ổn, văn phòng đẹp