Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
We are looking for In-coming Quality Control AM who is willing to work with the detailed description below:
- Build up and maintain procedure of in-coming parts inspection to ensure best quality of parts in adherence to Panasonic quality standards.
- Promptly work with suppliers and related departments of part problem to investigate the issue, find out the root cause and give out countermeasure to prevent similar non-conforming problem in the future.
- Make IQC daily/weekly/monthly report to Manager and Director.
- Control part design change and 4M change in supplier.
- Support Manager in establishing quality standards of suppliers to ensure quality of all in-coming materials/parts.
- Training suppliers about PAPVN's quality and process requirements; improve quality of supplier through periodic audit to identify, resolve and ensure implementation of corrective actions.
- Make plan of supplier audits of both new & current supplier and control supplier ranking.
- Do other job as assignments by Manager/Director.
** YOUR BENEFITS:
- Competitive salary package with annual salary review and performance bonus twice a year
- 100% salary in probation time
- Personal health insurance package
- Life support allowance, languages allowance (English & Japanese), and other allowances
- Various training courses by the company and Panasonic Group
- Company bus picking up to factories (Ha Noi, Soc Son, Vinh Phuc)
- Career development opportunity by job rotation and internal recruiting program.
* Working time: 8:00 - 16:45 (Every Monday to Friday & 0-2 Saturday/Month)
* Your application will be proceeded on a first come, first served basis
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in Electronic/Mechanical/Electrical Engineering or relevant fields.
- Have at least 5 years of experience in quality control position (leader, supervisor, ...) in manufacturing company
- Fluent commands of English, know Japanese is an advantage
- Creative thinking and quality solving principles (5-Why analysis, etc.)
- Knowledge of ISO 9001 & ISO 14001, QC tool
- Carefully, proactive, hardworking, high responsibility person and attention in details.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Dự án quận 11 Amazon thì đóng, công ty terminate mất hơn 20 nhân viên và team leader do OM trực tiếp đuổi
Nói chung dự án Expedia rất rất tệ
Công việc tiếng Anh nhưng lương cứng chưa tới 10 triệu