Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Contract/Agreement Management: Review and manage contracts through the Contract Portal and evaluate ad-hoc contracts or agreements received via email; Regularly update and
• Artwork Management: Review artworks using the Artwork Management System and evaluate labels before their launch. Conduct label reviews based on the Label Checklist to ensure accuracy and compliance.
• Intellectual Property Management: Manage and protect Marico/Marico Limited’s intellectual property assets, including registration, renewal, and enforcement of IP rights, while ensuring compliance and addressing potential infringements.
• CUC: Monitor market activities and internal processes to identify and mitigate risks related to anti-competitive behavior.
• Monitor and manage Legatrix system to meet compliance requirement as requested by HQ compliance.
• Act as center of expertise and provide timely guidance to the business for all questions of interpretation for compliance policies of the company;
• Responsible for driving awareness of the importance of compliance through frequent online and offline training and identify areas of compliance vulnerability and risk and propose plans to prevent and detect conduct inconsistent in the organization;
• Monitor and perform all licensing procedures in related to company operation such as amend or obtain new IRC, ERC, construction permit, fire protection, environment license,…
• Other tasks assigned by direct supervisors.
Yêu Cầu Công Việc
• Degree in law, Audit and Finance
• 3+ years of work experience as internal auditor, lawyer/ legal advisor or compliance officer,…
• Broad experience of advising on legal & compliance matters
• Experience in licensing procedures is preferrable
• Experience in food/ cosmetic and/or FMCG industry is preferable
• Frequent travelling to fields across Vietnam is required
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Billion Ascent được thành lập tại Hồng Kông vào năm 2008, là đại lý kinh doanh của các thương hiệu nhựa nổi tiếng trên thế giới, với mục tiêu tối ưu hóa lợi nhuận của khách hàng và đối tác, nhằm cung cấp cho khách hàng các dịch vụ chất lượng tốt nhất, cùng với việc phát triển thị trường trong và ngoài nước. Hiện Billion Ascent không ngừng mở rộng quy mô ở nhiều quốc gia trên thế giới để tạo sự thuận tiện cho các doanh nghiệp đầu tư đa quốc gia.
Để phục vụ cho mục đích lưu trữ và vận chuyển, Billion Ascent đã thiết lập hệ thống kho hàng rộng lớn xung quanh thành phố Hồ Chí Minh tại Củ Chi và Tây Ninh, và kho Hưng Yên tại Hà Nội. Với hệ thống kho ở nhiều địa điểm, Công ty có thể chủ động giao hàng kịp thời cho khách hàng tại các khu vực lân cận, vừa giúp tiết kiệm chi phí vận chuyển cho khách hàng.
Review Billion Ascent Việt Nam
Công ty xàm nhất mình từng làm. Tập đoàn mà để bồ sếp điều khiển. Sếp thì không lo bán hàng mà lo tạo drama công sở.
Bạn nhận lương 1 cty nhưng làm việc của 3 cty vì BAVN, VEP, KIMFA đều là cty của sếp
Việc gì cũng đến tay, đảm nhiểm MKT + IT + thiết kế đồ hoạ + thêm vào phòng ban kế hoạch