Job description
-Welcome guests; handle incoming calls and in/out mails
-Assist in managing the cashflow book and expense report for the office;
-Assist in organizing office activities;
-Work closely with all departments to assist and monitor daily admin works;
-Manage office equipment (purchase, maintain, …); HR and admin documents;
-Assist in onboarding, and offboarding process
-Prepare monthly attendance records;
-Issue ERP system (Microsoft Dynamic).
-Assist the supervisors with the submission of documents related to banks, Tax, Social Insurance Dept, and Trade Unions if needed.
-Other HR and admin tasks that the supervisor assigns.
Requirement (“All of the followings shall be met”)
-Minimum 2 years of relevant professional experience preferably related industries.
-Bachelor’s degree
-Proficient in MS Office.
-Proven good communication.
-Proactive, highly organized, and with superb attention to detail.
-Ability to work efficiently and manage multiple priorities simultaneously.
-Be responsible and hard-working with assigned tasks.
Soft Skills:
-Strong interpersonal and communication skills to build relationships with employees.
-Proactive, results-driven, and able to work independently and as part of a team.
-Time management skills.
Salary and Benefits
-Opportunity to develop a long-term career path in professional HR fields.
-Professional, active, creative, disciplinary, and friendly environment
-Performance evaluation/appraisal yearly.
-Gross salary: Depending on negotiation.
-Allowance: Lunch allowance and mobile phone allowance are included. Company outings and team building.
-Remote work: 1 day per week (excluding Monday and Friday).
-Guaranteed 13th Salary
Billion Ascent được thành lập tại Hồng Kông vào năm 2008, là đại lý kinh doanh của các thương hiệu nhựa nổi tiếng trên thế giới, với mục tiêu tối ưu hóa lợi nhuận của khách hàng và đối tác, nhằm cung cấp cho khách hàng các dịch vụ chất lượng tốt nhất, cùng với việc phát triển thị trường trong và ngoài nước. Hiện Billion Ascent không ngừng mở rộng quy mô ở nhiều quốc gia trên thế giới để tạo sự thuận tiện cho các doanh nghiệp đầu tư đa quốc gia.
Để phục vụ cho mục đích lưu trữ và vận chuyển, Billion Ascent đã thiết lập hệ thống kho hàng rộng lớn xung quanh thành phố Hồ Chí Minh tại Củ Chi và Tây Ninh, và kho Hưng Yên tại Hà Nội. Với hệ thống kho ở nhiều địa điểm, Công ty có thể chủ động giao hàng kịp thời cho khách hàng tại các khu vực lân cận, vừa giúp tiết kiệm chi phí vận chuyển cho khách hàng.
Review Billion Ascent Việt Nam
Công ty xàm nhất mình từng làm. Tập đoàn mà để bồ sếp điều khiển. Sếp thì không lo bán hàng mà lo tạo drama công sở.
Bạn nhận lương 1 cty nhưng làm việc của 3 cty vì BAVN, VEP, KIMFA đều là cty của sếp
Việc gì cũng đến tay, đảm nhiểm MKT + IT + thiết kế đồ hoạ + thêm vào phòng ban kế hoạch