Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Follow Xiaomi's user voice & tone, manage and develop our social accounts into a similarly friendly conversational personality globally as what Xiaomi has accomplished in many countries around the globe.
Create and manage content across our social media platforms
Own and be accountable for all social media engagement metrics for the product line. Content and engagement go hand-in-hand.
Collaborate with regional social media team to drive regional social media campaigns and activities, overlook s
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications & Experience
Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
Proven work experience as a Social Media Specialist, Social Media Manager, or similar role.
Strong understanding of social media platforms
Familiarity with social media scheduling and analytics tools Experience in creating social media strategies and managing campaigns from ideation through execution.
Knowledge of social media best practice and metric.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2016 với tham vọng trở thành nhà phân phối mỹ phẩm Top 3 tại Việt Nam – Tín Việt đã nhanh chóng phát triển mạng lưới hơn 600 điểm bán hàng trên toàn quốc, bao gồm: Thương mại tổng hợp, Thương mại hiện đại, Thương mại điện tử, Chuyên làm đẹp. Với sự hiểu biết sâu sắc về ngành H&B, chúng tôi đạt mức tăng trưởng doanh thu hàng năm lên tới 80% để trở thành một trong những đối tác đáng tin cậy nhất cho các thương hiệu mỹ phẩm đích thực mở rộng kinh doanh tại Việt Nam.
Chuyên phân phối sỉ lẻ Mỹ phẩm nhập khẩu từ Hàn Quốc, Malaysia, Thái Lan, Nhật Bản từ các nhãn hàng Silky girl, B.O.M, The lab, Malissa...Với quy mô nhân sự trên 200 nhân viên trên toàn quốc