Mô tả công việc
- Develop and maintain a strong online presence for the F&B outlets through effective digital marketing strategies. This includes managing social media accounts, website content, and work with Digital Marketing regarding to online advertising
- Ensure press materials, image galleries, websites, etc. updated and accurate as well as cooperate with designers.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Coordinate, and promote events hosted by the F&B outlets, ensuring maximum attendance and positive guest experiences.
- Collaborate with event teams and vendors/ agency to optimize promotional opportunities.
- Support in monitoring F&B outlets social media channels/ flatform
- Create engaging and visually appealing content for various platforms, including social media, email newsletters, and website. Ensure all content aligns with the brand image and messaging.
- Assist in the coordination of marketing activities to leverage reach/ results as directed by Marketing Manager
- Assist in the creation of all marketing materials- (Guest & Internal e.g. Menus, flyers, in-room etc.) and manage the production of all resort and sales team collateral, branding and logos items ensuring all branding and company guidelines are allowed
- Marketing executives are involved in all aspects of marketing, including (but not limited to): planning; brand/product development; e-marketing, SEO and research.
- Conceive and develop effective and intuitive marketing strategies
- Organize and monitor advertising/communication campaigns (social media, TV, etc.), exhibitions and promotional events.
- Need to possess photography and videography skills (if possible)
-Identify and establish partnerships with influencers/ KOLs/ pages, local businesses, and other stakeholders to enhance the F&B outlets 's visibility and reach new audiences.
- Support building a network of Influencer/ KOLs/ KOCs
- Develop and implement loyalty programs to retain existing customers and encourage repeat business. Utilize customer feedback to enhance offerings and improve guest satisfaction.
- Monitor the performance of marketing campaigns, using analytics tools to measure success and identify areas for improvement. Provide regular reports to management.
- Monitor, analyze and communicate PR results on a monthly basis
- Produce and submit PR, Marketing and social media activity report
- Conduct market research and analysis to evaluate trends, brand awareness and competition ventures.
- Initiate and control surveys to assess customer requirements and dedication
- Monitor the progress of campaigns using various metrics and submit performance reports
- Support on property (attend filming and photography - both internal and external, conduct site tours when required)
Quyền lợi được hưởng
• Attractive salary and benefits, full service charge and salary during probation period
• Good opportunity for learning and development
• 12 annual leaves, 8 days off per month
• Duty meal, uniform provided by Company
• Insurances as per law
• Accident Insurances 24/7
• Dormitory for staff (terms and conditions applied)
• Other benefits will be discussed further in the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business, or a related field.
- Proven experience in marketing roles, preferably within the hospitality or beach club industry.
- Strong understanding of marketing trends, social media platforms, and analytics.
- Excellent communication and interpersonal skills in Vietnamese & English
- At least 2 years of experience in Marketing Executive, preferably in the hotel industry.
- Good communication and personal skills, able to work collaboratively across different departments and groups.
- Friendly, outgoing, positive and passionate about the hospitality industry.
Yêu cầu hồ sơ
Đại Siêu Thị GO! (Big C Việt Nam) là một chuỗi siêu thị của Tập đoàn Central Group. Các siêu thị của Big C được điều hành ở nhiều quốc gia trong Đông Nam Á, bao gồm Việt Nam, Thái Lan và Lào. Công ty thành lập và mở siêu thị đầu tiên tại Bangkok, Thái Lan năm 1994 và phát triển mạnh mẽ từ đó. Tại Việt Nam, Big C đã mở rộng hoạt động tại nhiều khu vực và trở thành một trong những chuỗi siêu thị phổ biến nhất ở đây. Ngoài bán lẻ, công ty cũng cung cấp các dịch vụ cho khách hàng như bảo hành và sửa chữa sản phẩm.
Kể từ tháng 12/2020, 5 Đại siêu thị Big C sẽ được tiến hành đổi tên thương hiệu thành Đại siêu thị GO! với thời gian dự kiến sẽ hoàn thành vào đầu tháng 01/2021. Sau đó các Đại siêu thị còn lại của tập đoàn sẽ được thay đổi hoàn toàn với tên thương hiệu mới là Đại siêu thị GO!.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách bảo hiểm như : BHYT, BHXH, BHTN
- Bảo hiểm Tai nạn 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan tập thể
- Dã ngoại
- Team-building
- Tổ chức các hoạt động như dã ngoại, picnic, tham quan, du lịch, giải trí
- Tổ chức các buổi biểu diễn văn nghệ, cuộc thi tài năng để thể hiện sự sáng tạo và tài năng của nhân viên
Lịch sử thành lập
- Năm 1993, Tập đoàn Central Group thành lập công ty Tam Muội.
- Năm 1994, Mở siêu thị Big C đầu tiên tại Bangkok, Thái Lan.
- Năm 1998, Big C mở rộng hoạt động tại Lào và Việt Nam. Mở siêu thị Big C đầu tiên tại TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam.
- Năm 2010, Tập đoàn Casino trở thành chủ sở hữu của Big C.
- Năm 2016, Big C Việt Nam gia nhập Tập đoàn Central Group Thái Lan.
- Năm 2018, Central Group mua lại 49% cổ phần của Casino, trở thành chủ sở hữu đa số của Big C.
- Năm 2019, Big C Thăng Long ra mắt ngày 6/12 tại Hà Nội với quy mô lớn nhất Việt Nam.
- Năm 2023, Big C Thăng Long tổ chức sự kiện giới thiệu thực phẩm từ Canada tại cửa hàng vào ngày 28/7/2023
Mission
Điểm đến của người tiêu dùng và là nhà bán lẻ tốt nhất làm hài lòng quý khách hàng.
Review Đại Siêu Thị GO! (Big C Việt Nam)
Môi trường làm việc ổn, có thể xoay ca, đồng nghiệp hòa đồng, cần tăng thưởng (IT)
Văn phòng rộng rãi, môi trường yên bình, phù hợp người thích sự ổn định, đồng nghiệp vui vẻ (IT)
Nơi làm việc tốt môi trường hòa đồng, quản lý quan tâm nhân viên, cung cấp bữa trưa (ID)