Mô tả công việc
- Welcome guests by creating an engaging atmosphere, provide high quality services
- Positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness
- Give guests personalized recommendations in order to optimize overall guest satisfaction
- Take initiative in investigating low scores or negative guest feedback related to concierge services
- Report guests feedbacks and issues to superiors in order to find a prompt and best solution
- Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques and train these skills to your teams
- Make sure that the team knows how to handle guests mail, messages, fax, parcels and special deliveries in a prompt and professional manner, adhering to resort’s established procedures
- Make sure that guest phone calls and emails are handled in a prompt and professional manner
- Collab and ensure third party companies provide on a regular basis to ensure they live up to Regent standards
- Ensure guest are provided with smooth pickup/drop off services and Assign transportation schedule according to business needs
- Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management, Training or related field.
- 1-2 year experience or an equivalent combination of education and experience.
- Knowledge of teaching methods.
- Proficient in MS Office
- Strong ethics and reliability.
- Demonstrated ability to interact with employees and third parties at all levels.
- Problem-solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (Brio)
Được thành lập vào năm 2009, Silk Path Hotels & Resorts sở hữu và quản lý một chuỗi các khách sạn và khu nghỉ dưỡng tại các thành phố lớn trên khắp Việt Nam. Phương châm hoạt động của chúng tôi là kết nối du khách từ mọi nơi trên Thế giới với nền văn hoá sống động của Việt Nam, cũng như cảm nhận được sự thân thuộc như chính ngôi nhà của mình thông qua những trải nghiệm du lịch khách sạn độc đáo.
Năm 2009, Silk Path Hotel Hanoi khai trương trở thành khách sạn 4* chuẩn quốc tế đầu tiên trong lòng trung tâm Thủ đô.
Năm 2015, một Silk Path Boutique Hanoi thanh lịch và cổ điển được ra mắt như một ốc đảo yên bình bên hồ Gươm thơ mộng.
Silk Path Grand Sapa Resort & Spa khai trương năm 2017 là tác phẩm đầu tiên trong bộ sưu tập khách sạn & khu nghỉ dưỡng đẳng cấp 5* của tập đoàn.
Review Silk Path Hotel & Resorts
Trải nghiệm tốt
Tốt
Môi trường làm việc tốt đẹp