Mô tả công việc
• In absence of Manager, conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Prepares, cooks, serves and stores dishes
• Communicates politely and display courtesy to guests and internal customers
• Provides direction to the Kitchen helpers, including Commis, Cooks, Kitchen Attendants and Stewards
• Communicates to his/her superior any difficulties, guest or internal customer comment and other relevant information
• Establishes and maintains effective employee working relationships
• Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled
• Attends and participates in training sessions as scheduled
• Prepares in advance food, beverage, material and equipment needed for the service
• Cleans and re-sets his/her working area
• Implements the hotel and department regulations, policies and procedures including but not limited to:
o House Rules and Regulation
o Health and Safety
o Grooming
o Quality
o Hygiene and Cleanliness
• Works with Supervisor in manpower planning and management needs
• Works with Supervisor in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
• Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
• 2 OFF days/ week
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills –
· Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
· Food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
· Problem solving and training abilities.
· Able to read, write and speak English
· Willing to work and learn and move to other kitchens for support
Qualifications –
· Diploma or Vocational Certificate in Culinary Skills or related field.
Experience –
· 2 years experience as a cook or an equivalent combination of education and experience at Western food or Steakhouse, or French Restaurant.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV (recent photo attached) to:
• Send directly at HR Office, B1F, Keangnam Hanoi Landmark72 Tower, Pham Hung Str, Nam Tu Liem, Hanoi
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.