Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
· Job Code: 113550
- Work location: Tu Son, Bac Ninh
- Monthly Salary: 14,000,000~25,000,000VND
· Job Responsibilities
1. For Sales:
- Fulfill the company's monthly and yearly targets and make strategic plans to achieve the target.
- Handling assigned customer accounts (Export markets).
- Dealing directly with customers and offering products at competitive prices
- Negotiating prices to win orders and retain customers.
- Periodic sales report to track progress and boost further sales
- Forecasting Sales by analyzing historic sales data, sales progression, sales trends, and sales mix ratio.
- Active business relationships with new as well as existing customers based in the EU, USA, Japan, and Australia.
- Provided pre-sales and after-sales support to customers.
- Training new members of the sales team and monitoring their performance
- Cooperate & fulfil any related company activities like committees, projects, audits and training.
2. For Sales Support :
- Act as a single window point of contact for sales support activities
- Input data into the system (Contract follow up), send incoming orders.
- Plan and organize daily jobs to support assigned customers.
- Solve issues by coordinating with the front sales team and other departments.
- Order management into the system
- Co-ordinating with the SAP migration activities
- Co-ordination with planning to obtain formula against customer enquiries
- Arrange lot samples/ pre-shipment samples as per the customer requests
- Follow up requests on samples, documentation, customer payment & requests other business requests
- Follow up on production regarding the planned schedules
- Support Assistant Manager/Manager in the jobs assigned
·
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
<Necessary Skill / Experience >:
- Age: 25 – 30
- Gender : males for sales ; and female for sales support
- Education: University graduation
- Language: English at Business level
- Experience: Having at least 1 year as sales export for foreign customers at any industry
NOTE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 14 Tr - 25 Tr VND
Công ty Tân Nam Chinh Logistics được thành lập vào tháng 8/2005, có trụ sở chính đặt tại Lầu 9 Toà nhà HDTC, 36 Bùi Thị Xuân, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM. Công ty sở hữu đội ngũ quản lý và chuyên gia am hiểu, chuyên nghiệp cùng lực lượng trên 200 nhân viên được đào tạo bài bản và yêu nghề.
Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm cung cấp dịch vụ logistics chuyên nghiệp, TÂN NAM CHINH tự hào là một trong những công ty cung cấp hệ sinh thái logistics đa dạng, có thể hỗ trợ tốt mọi nhu cầu cho khách hàng trong và ngoài nước ở các lĩnh vực:
- Dịch vụ chuỗi cung ứng lạnh, đặc biệt hàng nông sản.
- Dịch vụ vận chuyển đường biển - đường bộ - hàng không.
- Dịch vụ cho thuê container - nhà xưởng - kho bãi - kho lạnh
- Dịch vụ hậu cần khác như: đóng gói, tìm nguồn ra, tìm nguồn nguyên liệu trong nước – quốc tế, thủ tục xuất – nhập khẩu…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Tân Nam Chinh hiện sở hữu đội xe container lạnh và hệ thống kho lạnh tại các vùng nguyên liệu trọng điểm, với hệ thống quản lý và điều phối công nghệ cao, đạt chuẩn quốc tế cùng năng lực đáp ứng nhu cầu xuất khẩu lớn ngay cả mùa cao điểm.