Việc làm CÔNG TY TNHH ĐIỀU HÒA GREE VIETNAM

Cập nhật 26/10/2024 20:14
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ĐIỀU HÒA GREE (VIỆT NAM)
Sales Executive (Korean Native)
CÔNG TY TNHH ĐIỀU HÒA GREE VIETNAM
89 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội

Mô tả công việc

(English)

  1. Perform daily sales activities such as room shows, telesales, and sales calls.
  2. Maintain strong relationships with existing accounts and establish new relationships, especially with Korean accounts.
  3. Focus on managing key accounts and addressing special requests for VIP guests.
  4. Collaborate closely with all relevant departments to enhance hotel services, meet guest requirements, and promptly resolve any client-related issues that may arise.
  5. Maximize hotel occupancy and average rates through innovative and targeted sales strategies.
  6. Document all requests, comments, and complaints from residents (bookers) regarding room conditions, facilities, and benefits. Subsequently, communicate these issues to the appropriate departments, including front desk, reservations, housekeeping, or engineering, to ensure swift resolution. Ensure residents' satisfaction with our services.
  7. Provide support for all matters related to Korean-speaking clients.
  8. Work closely with the sales team to effectively complete assigned tasks.
  9. Undertake other responsibilities as assigned by the Manager.
(Korean)
  1. 일상적인 영업활동 (룸 쇼, 전화영업, 세일즈 콜 등)
  2. 기존의 고객들과 좋은 관계를 유지하고 신규 고객(특히 한국 고객)들과 새로운 관계 구축
  3. 주요 고객관리 및 VIP의 특별 요청 처리
  4. 호텔의 서비스 개선을 위해서 고객의 요구 사항을 충족시키고, 고객의 문제가 발생할 경우 관련 부서와 긴밀히 협력하여 해결
  5. 창의적이고 전략적인 세일즈활동을 통해서 객실점유율과 객단가 상승을 견인
  6. 고객(입주 예정고객 포함)의 모든 요청, 비평, 불만 사항 들을 기록하고 프론트데스크, 하우스 키핑, 엔지니어링 팀 등 관련 부서와 연락 및 협조 요청을 하여 문제를 해결, 고객이 칼리다스의 서비스에 만족하는 지 확인
  7. 한국어 관련된 문제를 지원
  8. 할당된 업무가 잘 진행되도록세일팀과 긴밀히 협력
  9. 기타 매니저나 디텍터가 지정하는 업무를 수행

Quyền lợi được hưởng

  1. Salary, monthly bonus.
  2. Meal duty, parking fee.
  3. Social Insurance, 24/7 health & accident insurance.
  4. Other benefits as company policy.

Yêu cầu công việc

  1. English proficiency equivalent level 4 or above, fluent in listening, speaking, reading, writing skills.
  2. Priority will be given to candidates between the ages of 23 and 30 who are seeking long-term career stability.
  3. Having at least one experience in hotel industry.
  4. Hard working, responsible, work for company in long term.
  5. Be able to work under pressure.

Yêu cầu hồ sơ

CV with picture via:

  1. Address: Aon Vina Ltd, 23Floor, Landmark 72 building, Phạm Hùng street, Mễ Trì, Nam Từ Liêm, Hà Nội
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ĐIỀU HÒA GREE (VIỆT NAM)
CÔNG TY TNHH ĐIỀU HÒA GREE VIETNAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 19, Cao Ốc Flemington, 182 Lê Đại Hành, P.15, Quận 11, Hồ Chí Minh

Được thành lập vào năm 1991, từ một xưởng sản xuất nhỏ hiện tại GREE đã phát triển thành là một tập đoàn hàng đầu thế giới về điều hòa không khí. GREE là thương hiệu điều hòa số 1 thế giới năm 2015 do tập đoàn nghiên cứu thị trường EUROMONITOR INTERNATIONAL bình chọn. Năm 2015 GREE đạt doanh số 25 tỷ USD, tốc độ tăng trưởng đạt 38% so với cùng kỳ năm trước và năm 2020 được xếp hạng 246 trong danh sách 2000 công ty lớn nhất theo bình chọn và thống kê của Tạp chí Forbes.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH ĐIỀU HÒA GREE VIETNAM

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH ĐIỀU HÒA GREE VIETNAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH ĐIỀU HÒA GREE VIETNAM

CÔNG TY TNHH ĐIỀU HÒA GREE VIETNAM

Click để đánh giá