Mô tả công việc
• Record cash transactions from Dong Nai, Ha Noi, Da Nang, HCM & send cash reports.
• Prepare and make cash count with other independent person in charges.
• Receive payment documents from all departments and proceed to create payment list for approval in Ecount software >> Make payment transactions at Shinhan Bank.
• Update the successful payment status to relevant departments. Record all bank payment transactions into Ecount software.
• Create new supplier/ adjust information (name, address, bank,..) when arising.
• Check Account 1388 (Other Receivable), 141 (Advance), 335 (Accrual), 3388 (Other Payable)
• Issue output VAT invoices (when HCM Office's Accounting Team are off).
• Allocate and book for prepaid expense when be required.
• Update and make monthly credit cards report.
• Recording inventory transaction (raw material, merchandise).
• Check import declarations documents >> Prepare tax documents and send to the bank.
• Reconcile account 152 (raw material) and 156 (merchandise) with the purchase books.
• Record logistics fee invoice.
• Allocate import tax/ import logistic fee/ import insurance fee to historical cost of inventory.
• Payment loan, interest of loan, FCT in Quarterly and booking arising expense into Ecount software.
• Submit monthly PIT, VAT, FCT Declaration and make Tax payment Slip in Dong Nai Tax Authority system when be required.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Accounting/Finance required
• Strong accounting background.
• Comprehensive knowledge in accounting and tax.
• Good analytical skills and organizational skills.
• Experience with accounting system, strong computer skills (Microsoft Office).
• About 1 - 5 years of working experience as General accountant position or same level.
• English: Able to communicate in English both oral and written
• Hard-working, Honesty, Self-responsibility. Able to work under pressure.
* Working location: Nhon Trach, Dong Nai
Quyền lợi được hưởng
Thưởng Tháng 13
Đào tạo
Bữa trưa tại nhà ăn Công ty
Xe đưa đón
Xe đưa đón Nhân viên tại Quận 2, TPHCM tới Nhà máy tại Nhơn Trạch
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.