Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Recruitment Activities:
- Receive recruitment needs from departments to develop monthly, quarterly, and annual hiring plans that ensure staffing requirements are met.
- Execute recruitment activities through channels such as social media, recruitment services, and job fairs to build a talent pool and fill necessary positions.
- Participate in the interview and screening process to select candidates who are a good fit for the job and company culture.
- Handle recruitment procedures like issuing offer letters, probation contracts, and supporting new employee onboarding to ensure a smooth and professional process.
- Collaborate with department heads to plan and manage the recruitment budget, ensuring cost-effective hiring.
- Plan for talent succession to ensure long-term company growth and stability.
- Support employer branding development to attract and retain the right talent for the company.
- Develop and refine recruitment policies, processes, and forms to improve management and evaluation efficiency.
2. Internal Communications:
- Support the design and implementation of communication strategies and initiatives.
- Brainstorm and assist in organizing internal events such as monthly staff breaks, company trips, Union events, etc.
3. Additional Tasks:
- Prepare periodic and ad-hoc reports as required.
- Assist with related activities and perform other tasks assigned by line manager.
Work Location: IDOPlex, TT16, Tam Dao, Ward 15, District 10, Ho Chi Minh City.
Working Hours: Monday to Saturday (8:30 AM - 5:30 PM); two Saturdays off per month.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 years related experience with mass recruitment (Sales position) is a plus
- Hiring and recruiting skills
- Interviewing and communication skills
- Experience with applicant tracking systems
- Strong organizational and time management skills
- Attention to detail and ability to multitask
- Knowledge of labor laws and regulations
- Experience in the trading and distribution industry is a plus
- Bachelor's degree in Human Resources or related field
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.