Mô tả công việc
- Adhering to all Wyndham brand standards
- Devising and maintaining office systems, including data management and filing
- Arranging travel, visas and accommodation for the General Manager
- Arranging travel, visas and accommodation for the expatriate managers/ staffs
- Scheduling and updating passport, visa information or renewals, Work Permit renewals and other related legal documents for expatriate managers and staffs
-Being responsible for effective and proper translation from local managers to expatriate managers; disseminating information for the effective translation and prompt circulation of documents to ensure stipulations are complied
-Maintaining the General Manager’s schedule, booking meetings and appointments, screening calls and prioritizing daily tasks and responsibilities
- Being responsible for distributing meeting agendas, scheduling meetings and recording and transcribing meeting minutes; handling the General Manager’s personal and business correspondence, including emails and memos – as deemed necessary
- Handling and taking care of sustainability issues, charitable requests and corporate sponsorship queries; submitting a monthly report on sustainability to the General Manager
- Attending and recording minutes of meetings, overseeing the accurate translations and distribution of the same among necessary people
- Organizing and maintaining trace files of work that requires immediate supervision and action from General Manager; actively reminding General Manager of the activities and works to be done
- Organizing an inter – department meeting on behalf of the General Manager; extracting documents from all the Department Heads and compiling it in a file
- Performing other tasks assigned by superior
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary range
Yêu cầu công việc
- Graduating from college and higher
- Having degrees and certificates related to the profession
- Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort
- Being fluent in English; being able to using other language
- Being able to work independently under high pressure
- Being good at communicating,being agile, enthusiastic, careful
- Having good problems solving skills,arranging work and coordinating with colleagues well
Yêu cầu hồ sơ
- Email: hreacòngwyndhamgardencamranh.com
Phone: 0911 812 713
Lot D14b, Northern Cam Ranh Peninsula Tourist Area, Cam Hai Dong Commune, Cam Lam District, Khanh Hoa Province
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.