OVERVIEW:
ACFC - Vietnam, the market leader in fashion retail. We are the sole distributors of global brands such as Nike, Tommy Hilfiger, Levi's, Gap, Mango, United Colors of Benetton, Sisley, Karl Lagerfeld, Guess, Typo, OVS, Cotton:On,… with over 250 outlets in Vietnam's major cities.
At ACFC, we put people at the center of everything we do. We believe in equal development for all our employees, providing competitive salaries, respectable benefits, and opportunities for career growth. We strive to provide a professional, dynamic, friendly working environment and a culture where all contributions are valued.
A. JOB DESCRIPTION: Digital Marketing (Brand Parfois)
- The Digital Marketing Executive’s main responsibility is to implement, track and optimize our digital marketing activities across all digital channels to maximize effectiveness.
- The responsibility of Digital Marketing Executive requires the skill to create periodic reports on digital KPIs, market trends and consumer behavior analysis.
- Implement digital marketing plan with a focus on social media, search/display marketing and online advertising.
- Using analytics to plan, execute and optimize campaigns.
- Improve the cost per result for paid advertising, EDM open rate….
- Maintain up-to-date knowledge of best practices and strategies in the management of online paid media.
- Measure and report performance of all marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPIs), providing daily, weekly and monthly reports.
- Work closely with the Content and Designer to create advertising materials.
- Function-related paperwork liaise with internal and external stakeholders to ensure proper work procedures
- Maintain the brand website with updated information from related team.
B. QUALIFICATIONS
- At least 2 years’ experience in digital marketing role.
- Good working experience and knowledge of using Facebook Ads, Google Ads, Tiktok Ads, Google Analytics
- Positive attitude, result oriented, resourceful, innovative
- Good skill of MS Office (Word, Excel and Power Point)
- Experience in retail, F&B or E-commerce industry.
- Excellent communication, writing skill and project management skills including organizing, prioritizing and tracking all phases of a project.
Công ty TNHH Dược Phẩm Healthy Beauty được thành lập ngày 22/04/2013 do Ds. Trần Thị Thanh Trang làm Tổng Giám đốc. Healthy Beauty ra đời bởi đội ngũ lãnh đạo có trình độ chuyên môn cao, nhiều năm kinh nghiệm và tâm huyết trong ngành Y. Hiện tại, Healthy Beauty hoạt động trong 4 lĩnh vực:
- Phân phối hơn 17.000 mặt hàng dược phẩm trên toàn quốc.
- Nhập khẩu và phân phối độc quyền 38 sản phẩm bảo vệ sức khỏe tại Việt Nam.
- Nhà thuốc và Phòng khám.
- Nhà máy sản xuất Trang thiết bị Y tế.
Review Dược Phẩm Healthy Beauty
Không có phúc lợi tốt cho nhân viên
K có tiêu chuẩn đánh giá nv. Làm 10 ngàn năm cũng chưa thấy tăng lương
Công ty gia đình, nhân viên ra vào ở công ty như cơm bữa luôn. Công ty không có tiêu chuẩn để đánh giá nhân viên. Làm ở công ty dù lâu thật lâu cũng chưa thấy tăng lương cho nhân viên.