Troubleshoot system and network problems and diagnose and solve hardware or software faults
Install and configure computer hardware, operating systems and applications
Provide first level support to requesters e.g. answering via support channel, incident management, phone etc.,
Set up new users' accounts and profiles and deal with access issues
Daily monitor incident management system, classify and modify all incidents in compliant with IT standards
Handle incidents within agreed service level agreements (SLAs)
Follow up with the system development team on various systems issues
Provide weekly incident reports to the department head
To manage IT assets (including regular maintenance and repairing):
Keep IT asset management up-to-date with precise data
Keep storage neatly and well-organized
Manage desktop, laptop, and mobile device in stock, software application licensing
Make sure availability of backup equipment
Conduct internal audit and support Finance in bi-annual hardware and licence audit
Manage electric devices, power supplier, UPS etc.,
Make sure software is up-to-date with the latest version
Manage mobile device and cell phone telecommunications including provisioning, assigning, managing, cell phone contracts, and phone numbers and subscription
Deal with vendors for warranty, maintenance and repairs of all hardware, software, and services employed by the network and its applications
Deploy improvements and fixes to the network and applications infrastructure
To purchase IT assets:
Deal with vendors for purchasing all hardware, software, and services employed by the network and its applications
Support Finance in preparation of contracts and collect quotations
Prepare purchasing requests for IT-related equipment & software
Receive and register new equipment from vendors
Provide monthly reports on new IT assets to department head and FinanceEducation: University degree/ College graduated, prefer in IT field
Experience: 6 months - 1 year of working experience with IT Support/ IT Helpdesk position
Languages: Basic English IT language (good at reading and understanding, speaking and writing)
Good communication skills, patient personality.
Self-motivated with strong team skills, a high degree of punctuality.
Hard-working and good health.- Attractive package with sales incentive
- 100% SHUI in probation, premium healthcare package for individuals and family
- 12 AL/ year and 12 WFH days/year
- Daily meals provided
- Experience in increasingly challenging and engaging real-world marketing projects.
- Experience in an international company with the culture that encourages and fosters creativity, innovation, respect and equality
- Opportunity to learn from experienced leaders and managers
- Attendance in meetings, events, networking opportunities and training courses
Văn phòng Esoft tại Việt Nam được thành lập năm 2007, tập trung vào việc mang đến cho khách hàng các giải pháp hình ảnh vượt trội. Với môi trường làm việc thân thiện, cởi mở, chính sách lương thưởng, phúc lợi cạnh tranh cũng như đội ngũ lãnh đạo tạo tâm huyết, Esoft đã và đang xây dựng nhân sự với hơn 800 nhân tài tại Việt Nam, Đan Mạch, Thụy Điển và Du Bai.
Không chỉ tập trung vào kinh doanh, Esoft còn cam kết thực hiện trách nhiệm xã hội với nhân viên công ty và với cộng đồng. Văn hóa doanh nghiệp tôn trọng sự khác biệt, đề cao sự bình đẳng, trao quyền và chú trọng phát triển con người. Các hoạt động CSR nổi trội từng đạt giải thưởng quốc tế cũng như các giá trị cốt lõi và chính sách CSR bền vững là những minh chứng cho sự nỗ lực của Esoft trong việc xây dựng một môi trường làm việc đáng mơ ước.
NGÀNH KINH DOANH
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là tập trung giải quyết các nhu cầu, thách thức kinh doanh của các công ty bất động sản cũng như các đối tác dịch vụ hình ảnh của họ để mang để mang đến các giải pháp sáng tạo. Mỗi sản phẩm chúng tôi cung cấp là kết quả của tinh thần đồng đội tuyệt vời, môi trường làm việc cởi mở và bộ giá trị mạnh mẽ.
Review Esoft Việt Nam
Công ty có môi trường học tập tốt, đặc biệt là tiếng Anh được chú trọng đào tạo cho nhân viên. Có cơ hội thăng tiến rõ ràng.
Đồng nghiệp cực kỳ thân thiện, không có tình trạng chia bè phái hãm hại nhau mà rất supportive.(rv)
Thiết bị làm việc tốt, Macbook cho nhân viên văn phòng và máy bàn chất lượng cao cho nhân viên sản xuất. (rv)