WHAT YOU'LL BE RESPONSIBLE FOR:
Take role PM of team 7 members and SM in customer view
The candidate should be the Scrum Master (SCRUM/LeSS) for the team, leading the activities of
grooming and maintaining the product backlog.
This candidate is more emphasis on soft skills and meeting facilitation, driving to resolution rather than
on technical skills
Risk management skills.
Contribute to backlog management, prioritization within the team.
Prepare user stories to agree with team and Product Owner.
Contribute towards release planning and release signoffs.
Adhere to organizational guidelines and process.
Technical background is nice to have, good knowledge of Banking is an advantage.
Facilitating discussion, decision making, and conflict resolution when discussing issues across squads.
Possess strong problem solving, analytical skills with an ability to handle multiple tasks & prioritize
accordingly.
Demonstrated ability to effectively communicate, troubleshoot, and problem.
Strong interpersonal & negotiation skills in dealing with multiple stakeholders.
Must be flexible, adaptable, and can work in a fast-paced changing environment.
Analytical and conceptual thinking skills.
Excellent documentation skills.
JOB QUALIFICATIONS
Fluency in English is required (nice to have Japanese, Chinese, French...)
A bachelor’s degree in Computer Science or related. PMP or an equivalent Agile (SCRUM, LeSS)
certification would be considered an asset.
At least 3 years’ experience in a Project Manager or Program Manager role
Possess excellent verbal and written communication skills.
Familiar with MS Project, JIRA/Confluence for dashboards, boards configuration, burndown, and
similar tools
Applicable knowledge of the technologies used by the team.
Good skills and knowledge of servant leadership, facilitation, situational awareness, conflict resolution,
continual improvement, empowerment, and increasing transparency.
Knowledge of various well-documented patterns and techniques for project management.
A proven record of leading and supporting
Văn phòng Esoft tại Việt Nam được thành lập năm 2007, tập trung vào việc mang đến cho khách hàng các giải pháp hình ảnh vượt trội. Với môi trường làm việc thân thiện, cởi mở, chính sách lương thưởng, phúc lợi cạnh tranh cũng như đội ngũ lãnh đạo tạo tâm huyết, Esoft đã và đang xây dựng nhân sự với hơn 800 nhân tài tại Việt Nam, Đan Mạch, Thụy Điển và Du Bai.
Không chỉ tập trung vào kinh doanh, Esoft còn cam kết thực hiện trách nhiệm xã hội với nhân viên công ty và với cộng đồng. Văn hóa doanh nghiệp tôn trọng sự khác biệt, đề cao sự bình đẳng, trao quyền và chú trọng phát triển con người. Các hoạt động CSR nổi trội từng đạt giải thưởng quốc tế cũng như các giá trị cốt lõi và chính sách CSR bền vững là những minh chứng cho sự nỗ lực của Esoft trong việc xây dựng một môi trường làm việc đáng mơ ước.
NGÀNH KINH DOANH
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là tập trung giải quyết các nhu cầu, thách thức kinh doanh của các công ty bất động sản cũng như các đối tác dịch vụ hình ảnh của họ để mang để mang đến các giải pháp sáng tạo. Mỗi sản phẩm chúng tôi cung cấp là kết quả của tinh thần đồng đội tuyệt vời, môi trường làm việc cởi mở và bộ giá trị mạnh mẽ.
Review Esoft Việt Nam
Công ty có môi trường học tập tốt, đặc biệt là tiếng Anh được chú trọng đào tạo cho nhân viên. Có cơ hội thăng tiến rõ ràng.
Đồng nghiệp cực kỳ thân thiện, không có tình trạng chia bè phái hãm hại nhau mà rất supportive.(rv)
Thiết bị làm việc tốt, Macbook cho nhân viên văn phòng và máy bàn chất lượng cao cho nhân viên sản xuất. (rv)