Mô tả công việc
Reporting
You reportdirectly to theHead of Sales & Marketing and CEO.
Duties and Responsibilities:
You are responsible for tasks in the following areas:
- Conduct market research to define market penetration strategies; actively seek new leads/opportunities in targeted markets.
- Prospect and generate new pipelines.
- Interact closely with clients to understand their requirements.
- Be able to deliver the first presentation and presales on the company's capabilities.
- Cooperate with the delivery team to prepare a comprehensive proposal for customers.
- Oversee contract negotiations, ensure deals are properly closed, and contracts/POs are signed off to avoid unnecessary risks.
- Coordinate and cooperate with related departments to ensure projects run smoothly.
- Follow up with customers from the approach stage to the post-sale follow-up stage, acting as the primary contact point for problem-solving during project execution.
- Maintain accurate client records, keeping track of any contract updates and renewals.
Yêu cầu công việc
Qualifications/ Experience Requirements:
- Bachelor’s degree in Sales/Marketing/Business Administration, or equivalent
- At least 1 year experience in B2B sales.
- Have knowledge of computer systems, IT, IT Services is a plus
- Strong passion for business development
- Excellent in English
- Excellent negotiation skills
Quyền lợi được hưởng
What we offer
Salary and bonus
- Attractive salary;
- 100% salary on probation;
- Performance review twice a year, based on job outcomes;
- 13 months salaryand bonus assessment yearly;
- Working time:Flexible workinghours and location from Mondays to Fridays.
- Unlimited of paid leave annually;
Insurance, health care, and extra benefits
- Premium PTI health care insurance;
- An annual medical check-up;
- Annual company trip and holiday party and other benefits according to company policy;
- Free lunch at the office; drinks and snacks at the pantry;
Working environment and development
- Working environment: fast-moving, young, dynamic, no-walls environment.
- Sports activities: football, exercise break.
- Training: soft skills and technical skills training.
- Others: free coffee/tea/cookies, parking fee, year-end party, etc...
GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Tính đến thời điểm hiện nay, GS25 đã phát triển tại Việt Nam với hơn 200 cửa hàng ở các tỉnh/thành: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cao cấp của GS 25
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Mission
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Review CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)
HR thái độ cực kì tệ. Khối lượng công việc khi làm ở đây khá lớn. Mức lương quá thấp so với mặt bằng chung, công ty toàn fresher. Quản lý thái độ tệ với nhân viên.
Làm nhân viên thì không nói nhưng nếu lên giám đốc bán hàng khu vực hay giám đốc kinh doanh khu vực thì khối lượng công việc rất nhiều, deadline dí liên tục từ sáng đến chiều tối
Công ty trả lương thấp cho nhân viên. HR thái độ làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty thường xuyên tính lương sai cho nhân viên là chuyện quen thuộc