Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Regional Route To Market Executive, reporting directly to Regional Route To Market Supervisor, will be responsible for cascading all program from planning to execution on the market in North & Central smoothly & on time.
1/ Planning:
Target setting:
Work with Sales Team to build the target for WS/SR/SS/ASM by quarterly – phasing by month.
Follow up Sales Structure to revised if any change structure.
POC Planning: update current performance by customer (POC) & work with Sales Team to build POC Planning as requirement.
2/ Operation:
Sales Org Chart update by month.
WS Contract management: extend/open/terminate.
Support all process at WS: Ordering, delivery plan, returnable.
Sales incentive review
3/ Reporting:
Target achievement by WS/SR/SS/ASM by daily
Sales Efficiency report by weekly: Coverage/ Call/ execution
Sales Discipline Report as company guideline & alert to Sales Team for improvement.
4/ Market Visit: at least Twice a month.
Yêu Cầu Công Việc
- University/Bachelor’s degree, preferably in in business administration
- Experience working with distribution in the FMCG is an added advantage, minimum 1 years of work experience.
- Strong data & analytical skills & track record of delivery
- Good understanding of the underlying key sales metrics in FMCG
- Good Communication Skill
- Microsoft Office proficiency
- Be able to travel and stay at Ha Noi
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH IGEA VIỆT NAM đánh dấu sự có mặt vào năm Tháng 7 năm 2015. Là một trong những nhà sản xuất chuyên nghiệp hàng đầu tham gia vào sản xuất nghiên cứu , phát triển và cung cấp sản phẩm nội thất văn phòng, khách sạn và gia đình … được đánh giá cao nhất tại thị trường nội thất Việt Nam.
Từ ý tưởng đem sản phẩm mới lạ và tinh tế của IGA đến mọi gia đình Việt. Nôi thất IGA đã được sự tin cậy và đánh giá cao của người tiêu dùng và đối tác trong,ngoài nước hiện nay.